Gå til innhold

Jeg gir aldri flaxlodd i gave. Noen flere?

Anbefalte innlegg

Vet det er smålig og teit, men orker ikke tanken på å gi fra meg et lodd som kan inneha en stor gevinst.

Det er ikke det at jeg egentlig ikke unner andre å vinne, men nettopp det at jeg har hatt loddet i mine hender og gitt dette fra meg.

Noen flere som tør innrømme at de tenker likedan?

Fortsetter under...

Gir flaxlodd til nærmeste familie uten problemer, vil heller at en av dem skal vinne enn meg selv. Jeg ville jo måttet la mannen få medbestemmelsesrett, og kunne ikke delt like mye med min familie som jeg hadde ønsket, men jeg vet de ville delt med meg. Men vi er kanskje unormalt generøse med hverandre i min familie. :P

Annonse

Nope, det gjør jeg ikke :) Jeg ga bort en tippekupong en gang i bursdagsgave ( student og fattig, så vi hadde det som avtale i vennegjengen at vi ga hverandre en tippekupong til 10 kroner), og vedkommende vant ca 1500,-! Etter det tippet jeg alltid lik kupong til meg selv som det jeg ga bort, men det ble aldri noe mere gevinster.

Har gjort det et par ganger, men aldri mer! Kall meg gjerne ond, men je ble bare gående å håpe de ikke vant :P Hadde blitt skikkelig lei meg! Haha! En gang lovte jeg en venn 10% av gevinsten om jeg vant.. Da vant jeg 14000 og måtte punge ut med 1400 :) angra litt etterpå, selv om jeg såklart unnet enne pengene. Den gangen var ting ganske trangt økonomisk, så kunne trengt hvert øre ;)

Annonse

Gjest Heartbroken

Jeg bar gitt flaxlodd i gave uten å bekymre meg for ev gevinster, men noe jeg kun har gjort en gang er å kjøpe skrapelodd til barna. Den ene vant 500 kr og den andre ingenting :( det var kjipt det!

Heldigvis var den som vant så grei å kjøpe noe som begge fikk glede av for pengene, men etter det har de ikke fått et griseflax av meg engang - tenk hvis en får toppgevinsten da?? Skikkelig krise :P

Jeg kjøper flaxlodd (5 stk) til min bestefar hvert år til jul som en del av julegaven:-) Kjekt for han å få litt spenning på julekvelden:-)

Jeg håper han vinner også,ellers hadde jeg jo ikke kjøpt de til han:-) Unner han alt godt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...