Gå til innhold

Svangerskapsdepresjon? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fortonte dette seg for deg? Når og hvor lenge hadde du det, ble du sykmeldt, hva gjorde du for å bli bedre?

Fortsetter under...

Skrevet

tenker altså ikke på barsel/fødselsdepresjon.

HI

Skrevet

Hadde det under hele svangerskapet. Var deprimert,så mørkt på alt,gråt og hadde ofte et ønske om å dø.

Jeg var sykmeldt store deler av svangerskapet pga dette. Jeg ble ikke bedre,pratet med venner og samboer.

Det gikk ikke over,slet i lang tid etter fødsel. Fikk hjelp via et team i Oslo. Jeg ringte helsestasjon og sa det som det var. At jeg trengte hjelp asap!

Det skal sies at jeg har slitt med depresjoner med jevne mellomrom siden jeg var ungdom. Svangerskap/fødsel var utløsende faktor.

Skrevet

Hadde det under hele svangerskapet. Var deprimert,så mørkt på alt,gråt og hadde ofte et ønske om å dø.

Jeg var sykmeldt store deler av svangerskapet pga dette. Jeg ble ikke bedre,pratet med venner og samboer.

Det gikk ikke over,slet i lang tid etter fødsel. Fikk hjelp via et team i Oslo. Jeg ringte helsestasjon og sa det som det var. At jeg trengte hjelp asap!

Det skal sies at jeg har slitt med depresjoner med jevne mellomrom siden jeg var ungdom. Svangerskap/fødsel var utløsende faktor.

Huff, høres ikke moro ut. Det er litt sånn jeg føler det også nå, og jeg har goså slitt med depresjoner tidligere. Jeg får snakke med legen ved neste kontroll.

Har du kun dette svangerskapet bak deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...