Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Er den god? Jeg har ei som har brukt i 4 netter og som vil selge til halvpris fordi den er for høye etter hennes sin mening. Den er i medium størrelse. Anbefaller dere denne puten? Jeg selv har ei pute fra jysk, ortopedisk en. Er fornøyd, men har kjent og ligget litt på mannen sin tempur pute (han har sommefrugelen, til magesovere) og den er så god og myk. Min er ikke det.
Gullak Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Heisann. Kom helt tilfeldigvis innpå her, og måtte registrere meg for å svare deg Jeg har hatt min Tempur Symfony pute siden vi fikk denne inn i vår butikk. Og det skal veldig mye til for at jeg skal bytte den til en annen pute! Den er nydelig, selv når det er kaldt på soverommet. Der andre tempurputer blir hard. Medium størrelse kan bli litt for høy for deg, jeg anbefaler som regel Small til damer. Og medium til Menn. Dette går på skulderbredde og nakkelengde. Men liker du litt høyde på puten, så går det som regel bra, det spørs jo litt hva man er vant til! Håper dette hjelper deg! Hvis du ønsker en ny pute, så kommer det et salg på 20% i hele Norge. Så da er det bare å finne deg en butikk å kjøpe fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå