Gå til innhold

Burde ikke modningstegn bli kraftigere 6 dager over termin?

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 6 dager over termin. Jeg har hatt kynnere fra tidlig i svangerskapet, men ikke kraftige. De siste 10 dagene har de tatt seg opp og blitt kraftigere, og de siste 4 dagene har jeg kjent litt mensenmurringer med kynnere/uten kynnere, mer nedpress, stikkinger i underlivet og murring i korsrygg. Ingen tegn til slimpropp eller tegningsblødning. Spørsmåøet er, burde ikke modningstegnene bli sterkere for hver dag? Syns de ligger på samme itensitet som de gjorde da de startete. Kynnere kommer ca like ofte og er like kraftige hver dag. Kan det gå fra dette og over til rier? Eller blir modningstegnene sterkere jo tettere man er fødsel?I så fall ser det ut som jeg må vente enda lenger, for her er det ingen utvikling. Noen med erfaringer? Hvordan er/var deres modningstegn?

Fortsetter under...

jeg lurer også litt på dette, men tror det er utrolig individuelt ettersom jeg leser og hører :) jeg har ikke hatt noen ting, og siden igår har jeg hatt symptomer som murringer nedentil (kun i natt) og mer "av" bak i bekkenet samt litt press over hoften (som for liten truse som strammer)

Om dette fører til noe: ja det gjør nok det for nå er det kun 3 dager til termin. og i verste fall setter de meg igang 7.dag over termin (det er grensen her) :) håper å slippe det!! veldig spennende dager nå ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...