Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Spennende! Jeg er 9+5 i dag, UL-termin. Mens-termin er vel 11+2, ble satt tilbake. Litt irriterende..

Jeg har sagt det til mange alt jeg.... har liksom bare kommet fram... er det rart? Vet at de fleste venter til uke 12, men det føles så unaturlig på en eller annen måte.

Jeg er også 9 uker idag i følge tidlig UL! Milepel ja!! Kan nesten ikke vente. Vil helst si det til alle, men har sagt det til næreste familie og venner da, så vi får se hvor lenge de klarer å holde seg ;)

Masse lykke til på UL i morgen :) :)

Utrolig irriterende å bli satt tilbake så mye..

Ble å satt tilbake fra uke 8 til 6+4, så måtte jo gjennom de ukene på nytt..haha

I dag lå lille frøet å vinka til meg på skjermen :):):) what a feeling :) hjertet slo, 174 i min, fin aktivitet. Hadde litt gammelt blod i livmora :( han sa.det ikke var farlig, men måtte bare ta det med ro, ikke trene og ikke løfte noe særlig. Andre som har hatt det?

Hei på dere :) Var også 9 uker i går, men har ik vært på UL ennå, så den kan jo endre seg. Er en lettelse for hver uke som går og alt virker normalt. Skal på tidlig UL i uke 12, klare ik vente til uke 18. Må vite litt tidligere om alt e bra. Synes egentlig 3 uke også e alt for lenge til :) Har også fortalt d til familie og venner, både eg og samboeren min er så taletrengte at vi hadde ik sjans til å holde d hemmelig ;) Krysse bare alt eg har for at d skal gå bra, e veldig bekymret for SA el MA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...