Gå til innhold

Stemmer dette på dere? kjønn og befruktningstidspunkt, hyppig/lite sex...

Anbefalte innlegg

Det sies at jentecellene lever lenger, så derfor kan det være lurt å ha sex noen dager før el, og ikke under el, hvis man vil ha jente. Jeg har to gutter, begge ble unnfanget i pp med myyyye sex, både under, før og etter el. Er gravid nr 3. Hadde sex een eneste gang, lenge før el. Håper d blir en jente nå!!!

Fortsetter under...

Vesla her var ikke akkurat planlagt, men dette stemte på meg :) Pga at sambo jobber langt unna så var han kun hjemme lørdager og søndager da vesla ble til. Hadde el ca på onsdag, så her stemmer teorien med at jentecellene er sprekest etter et par dager.

Stemme ikke her... begge gangene var det sex en gang, å ble gravid. Hva er oddsa for d liksom. Var ikke akkurat når jeg hadde el heller... var vel før tror jeg. Begge er/blir gutta.

Annonse

Min gutt ble unnfanget i en periode hvor vi hadde masse sex dog ble han unnfanget i en "sikker" periode i syklusen min som altså ikke var sikker i det hele tatt ;-) våre to døtre ble unnfanget ved sex dagen før el og på selve el-dagen, hadde ikke sex utenom dette. Er gravid med nr4 nå, uplanlagt og vi venter jente nr3, hun ble i likhet med sin bror unnfanget i en "sikker" periode, men vi hadde ikke sex forutenom denne dagen ettersom jeg hadde vært syk i en lengre periode.

Nå er jeg ikke sikker på når i syklusene mine ble unnfanget, men hadde sex ofte/daglig når de to eldste ble unnfanget og ikke denne gangen. Alle tre gutter. Så stemmer ikke her.

Det er ikke tidspunkt for sex /befruktning som avgjør kjønn:) venter jente nå, har gutt fra før, begge med IVF hvor de er nøye "overvåket" fra de ble lagt i samme beger og begge har brukt lik tid på å bli befruktet....

Jeg venter jente, og vi hadde sex noen dager før el. Forrige gang hadde vi på el dato og fikk gutt... Har også ei jente fra før, da tenkte jeg ikke over el dato i det hele tatt! Har alltid blitt gravid på første forsøk, så slik er vi heldige!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...