Gå til innhold

Erfaring med Coperio oppfølging i Trondheim noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som skal hjelpe med å få folk ut i arbeid. Har du erfaring med dem, og i såfall: Har du kommet deg ut i jobb? Positiv eller negativ erfaring med dem? Hvordan fikk du jobb?

Skrevet

Gikk der i noen uker/måneder for å komme meg tilbake i jobb.

Terapeuten var litt vel ung og uerfaren, så jeg opplevde henne derfor litt ensporet. Hun hang seg opp i en ting og skjønte derfor aldri hvorfor jeg var syk. Konseptet deres var kanskje litt for smalt siden de hadde en tidsbegrenset periode der fokuset var at man skulle tilbake i jobb etter et visst antall uker. Desverre er det ikke alltid det fungerer slik og da var jeg ute av "programmet". Dumt at de var så fokusert på antall uker behandlingen skulle vare for jeg kunne tenkt meg videre oppfølging. Selve behandlingen, samtaleterapi for min del, var helt grei og jeg lærte noen nyttige øvelser jeg fortsatt bruker, om enn på en litt annen måte.

Alt i alt, helt greit, men dumt at de var så fokusert på at behandlingen kun varte i et visst antall uker siden jeg trengte fler.

Ps jeg er frisk i dag. Var egentlig aldri spesielt syk, men trengte å sortere noen tanker og fokusere på det positive og det hjalp de med :)

Skrevet

Var du hos ei som hadde navn på C? Har gått hos psykolog der og betalte i dyre dommer for 4-5 timer. Da sa hun at hun ikke skjønte hvorfor jeg var der, og at hun ikke kunne hjelpe meg.... ;-) OMG sier jeg bare....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...