Gå til innhold

Er det mange som går i fødsel uten å ha hatt noen tegn på forhånd?

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske sikker på at slimproppen min gikk om søndagen. Men jeg har ingen murringer,tak,vonde kynnere eller andre ting som jeg ser mange andre har. Føler meg bare helt "vanlig" frisk og rask. Er det da helt usannsynlig at noe skjer i løpet av helgen? Jeg har ul-termin i dag og ivf-termin på søndag..

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på! Selv om tidligere erfaring ikke lover så godt..... Forrige gang hadde jeg ingen tegn til noen ting og ble satt igang 14 dager over termin, frøkna kom 17 dager over.

Ingen tegn denne gang heller og termin til tirsdag, men krysser fortsatt fingrene for at det kan skje noe av seg selv!

Forrige gang fødte jeg til termin og hadde ingen tegn på forhånd, var usannsynlig sprek og rask. Denne gangen har jeg vært plaget med vonde kynnere bare jeg beveger meg littegran, slimproppen har gått for snart en uke siden og jeg har mensmurringer. Ser ikke ut til at denne kommer noe før termin.

Begge gangene har fødsel startet helt uten forvarsel. Hale vært 10 dager på overtid da... Våknet bare av at vsnnet gikk begge gangene og riene startet like etter. Så er spent på hvordan det blir denne gangen..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...