Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Vi har tenkt to rødvinsflasker, og noe god sjokolade.. Men vil jo ha oppi noe mer også!:-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Å, sÅ koselig! Kjempekjekt med slike gaver! Kanskjenoe lesestoff du tror de hadde likt? Kino eller teaterbilletter?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Hjemmelaget appelsinmarmelade Hjemmelaget chai-te Hjemmelaget sjokoladelikør Hjemmelaget urtesalt Bare noen forslag, skal lage slike kurver selv i år
Gjest Filifjonka Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Frukt. Appelsiner, en hel anananas, clementiner. God kaffe eller te (ikke vanlig Evergood fra nærbutikken, men noe litt mer eksklusivt).
GlemMegEi Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Kryssordhefte,quizbok,spekmat,hjemmelagde karameller og brente mandler..tja,var det jeg kom på.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Soppsoya, en god olivenolje, solrørkede tomater og gode dadler.
MrsMilla Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Litt sånne kortreiste produkter kanskje som man ikke kjøper så mye til vanlig - men som man er glad for å få. Type akevittgele, ost fra gangstad, hjemmelaget saft etc.
Søskendrøm<3 Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 Skrapelodd, duftlys, duftpinner, varme ullvotter, ett stort fint vinglass til dem hver, kokebok, kalender, bilder, eksklusiv sjokolade.
Popelko Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 Servietter, lys, hjemmelaget julesnacks, grytekluter, kjøkkenhåndklede, spekemat(sånne pølser). Var det jeg kom på i farta
Gjest Mentha Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 Jeg har veldig sansen for sånne klar-ferdig-bak-glass, type norgesglass eller lignende hvor du har lagt tørre ingredienser lagvis til f.eks cookies, noen gode muffins eller noe slikt. Fest et stort silkebånd rundt lokket og heng en lapp på hvor du skriver på den ene siden hva det er (f.eks chocolate chip cookies), og på den andre siden hva som skal tilsettes, samt steketid og temp. Ellers kan du lage sjokolade på pinne (ispinner får du bl.a på panduro), som så kan has i varm melk og lage kakao. Til voksne kan du f.eks ha litt konjakk i også, eller gode krydder som chili og ingefær. Eller hvis de ikke vil lage ting selv: Dra på bondens marked og kjøp lokale spesialiteter; oster, pølser, honning, o.l, sammen med et par pakker gode kjeks og en vin du vet de liker.
Gjest peacock Skrevet 1. november 2012 #13 Skrevet 1. november 2012 Tja, alt fra hjemmelaget syltetøy/hele/saft, konfekt, kaker og musli/muslibarer til champagne, vin og små gaver er jo greit da.... Her blir det satt stor pris på hjemmelagde greier - de eldste i familien klarer ikke lengre å få bakt og syltet osv, mens mine foreldre har nok å gjøre med å jobbe.
Gjest Antarctica Skrevet 2. november 2012 #16 Skrevet 2. november 2012 Noe barna har laget. En dorullnisse fra juleverkstedet!
mamma til 4små Skrevet 2. november 2012 #17 Skrevet 2. november 2012 lager kurv til far min og svigerfar kvart år og oppi den er det : hjemmelaget eggelikør, hjemmelaget sylte , sursild , tomat sild , og hjemmelagde karameller.også pleier eg å lage kubbelys med bilder av barnebarna på , (Stryker bildet på med strykejern ). til mamma og svigermor lager eg foto bok , hvert år med bilder fra året som er gått.
blå2010+rosa2013 Skrevet 2. november 2012 #18 Skrevet 2. november 2012 Te, kaffe, servietter, lys, telys, spekemat, gløgg, kongerøkelse er iallefall noe dere kan legge i. Skal gi gave til svigers og foreldrene mine og der har jeg kjøpt julekaffe, julegløgg, julete og julegrøtkrydder som jeg kjøpte på kitchn også kjøpte jeg fine røde telys, juleservietter, jule kjøkkenhåndkle, kongerøkelse også skal jeg kjøpe en flaske med god vin og en spekepølse.
Miss Chocolate Skrevet 2. november 2012 #19 Skrevet 2. november 2012 Kanskje noe fra matgaven.no eller lignende matgavesider...?
Jaffs Skrevet 2. november 2012 #22 Skrevet 2. november 2012 Sånne glass med sild (om de like det) god rødvin, sånn god julekaffe så du må kjøpe i løsvekt, fenalår, konfekt eller annet julesnop, god ost og kjeks. Vi har en butikk her i byen som heter Amundsen hor de selger mye slikt digg: gode oster, spekeskinker, fenalår, fantaisk kaffe, mye digg snopp, nøtter, gode matoljer, krydder osv. Har du en slik butikk i nærheten så ville jeg tatt en tur innom
Anonym bruker Skrevet 4. november 2012 #25 Skrevet 4. november 2012 Kjip gave? nei men nå må du gi deg a !!!!!!!!!!!!!!! Hadde jeg fått en kurv fyllt av sånne ting hadde jeg blitt kjempeglad. Forresten så gir vi selv kurver med vin,lys,karameller(hjemmelaget) syltetøy(hjemmelaget) osv..til jul til feks svigers..et bilde av barnebarn feks går jo an også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå