Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var og fikk satt inn ett egg i går, og fikk beskjed om at 2 til så ut til at de kunne fryses. Snakket med de i dag og da hadde de ikke delt seg så bra som de skulle, og så derfor ikke ut som jeg fikk noen på frys. Tenker jo da at det jeg fikk satt inn, ikke er så bra allikevel. Noe som har opplevd dette og allikevell blitt gravid.. Deppa nå altså.

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Gratulerer som ruger! :)

Jeg har ikke opplevd å ikke få egg på frys, men har opplevd å få kun halvparten av antallet egg ut fra første til andre forsøk, så det kan variere mye uten at dette er noe negativt tegn.

Skjønner det er nedtur å ikke få egg på frys, men de setter jo inn det beste egget og det er absolutt sjanse for at dette går bra!

Er dette ditt første forsøk?

Jeg ønsker deg lykke til!

Skrevet

Ja, det er mitt første forsøk.

Er dødssliten av reising og hormoner, og flyforsinkelser når jeg skulle ha egguttak så vi rakk det nesten ikke så det er nok lett å bli negativ. Ble bare superdeppa når hun sa at ingen av de andre så ut til å kunne fryses. Ble overbevist da om at det som ble satt inn også er "dårlig"

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Ja, det er mitt første forsøk.

Er dødssliten av reising og hormoner, og flyforsinkelser når jeg skulle ha egguttak så vi rakk det nesten ikke så det er nok lett å bli negativ. Ble bare superdeppa når hun sa at ingen av de andre så ut til å kunne fryses. Ble overbevist da om at det som ble satt inn også er "dårlig"

Jeg skjønner du er pessimistisk, men om du klarer er det fint for hele kroppen, psyken og det lille egget om du klarer å tenke gode tanker og være positiv, så langt du klarer.

Jeg VET hvor vanskelig dette er, men jeg har en tanke om at man på en måte "skylder" det lille egget å ha tro på det!

Høres kanskje rart ut, men det er jo spiren til noe som kan bli et lite mirakel.

Jeg har alltid "snakket med" og klappet på magen min etter hvert innsett og det har vært 4 ganger det siste året. det er veldig vondt når det ikke lykkes og det er lett å føle at man vil gi opp, men jeg fant ut at jeg ikke kunne gå inn i dette med å være negativ.

Man er jo forskjellige og alle har sin måte å takle ting på, men også for din egen del, så er det nok lurt å prøve å finne litt mer håp og glede over at du tross alt fikk inn et egg som det KAN bli barn av!

Håper du lykkes!!!

Skrevet

Hei..

Jeg har hatt mitt tredje forsøk nå, aldri fått egg på frys. Forsøk nr 1- satte de inn to 2 delte egg, resultat liten hcg, men ikke mere ut av det. Forsøk 2- satte inn ett 3 delt og ett 4 delt, ble gravid, men aborterte i uke 5. Forsøk 3- satt inn to 4 delte egg, er gravid i uke 6+1, hatt noe blødning, men HCG er de fornøyd med. Så krysser fingrene.. Kanskje ikke noe gladhistorie nå, men ser ut som det kanskje kan bli det..

Lykke til framover, håper de har satt inn gullegget:)

Skrevet

Jeg har hatt to forsøk. Første gang fikk jeg satt inn to egg, ingen på frys og ikke gravid.

Neste gang fikk jeg også bare to egg som delte seg riktig, og disse ble satt inn. Er nå gravid med en, i 9+1. Forhåpentligvis trenger vi ingen på frys, vi trenger bare det riktige egget satt inn :)

Skrevet

Jeg tenker at egget som ble satt inn har mye bedre forhold i livmoren og vil utvikle seg helt fint. Ikke lett men prøv å ha positive tanker, utrolig hva tankenes kraft kan gjøre. Du skal se at det faktisk var det beste egget som ble satt inn ;-) Masse lykke til med rugetiden.

Jeg fikk heller aldri noen på frys på grunn av eggkvalitet, men sitter nå her med to gutter på 1 år :-)

Skrevet

Tusen takk til dere jenter for oppmuntrende ord. Da får jeg satse på at det som ble satt inn er gullegget. Har selvfølgelig tusen gravid symptomer, men sier til meg selv at det har jeg hatt før + at Lutinusen spiller meg ett puss. En hel uke igjen til testing.................

Skrevet

Eg har hatt 3 uttak å kun ein gang fikk eg 2 egg inn på frys. Legen sa at til og med egg di ikke har hatt tro på har festet seg. Men sant skal sies så måtte det 3 uttak å 2 fryseforsøk før det klaffet. Det er alltid håp i Gull egget:)

Skrevet

Jeg har hatt ni(!!!!!) forsøk, og aldri fått noen på frys. Nå er jeg gravid med tvillinger i uke 27 :) :) De setter inn kun de beste eggene, så dette kan absolutt gå veien for deg!! Tenk positivt, og ikke gi opp:)

Skrevet

Vi har hatt et ICSI forsøk.

Fikk da ut 13 egg, 10 av dem var modne nok til å befruktes.

4 (!!) ble befruktet, derav 1 utviklet seg "perfekt" og et bra.

Fikk satt inn begge de to, ingen til frys og er nå gravid med termin ca 12.juli :)

Så alt kan skje! Prøv så godt du kan å holde på håpet :)

Skrevet

Jeg har hatt ni(!!!!!) forsøk, og aldri fått noen på frys. Nå er jeg gravid med tvillinger i uke 27 :) :) De setter inn kun de beste eggene, så dette kan absolutt gå veien for deg!! Tenk positivt, og ikke gi opp:)

Gratulerer med endelig å bli gravid!!! Hvor er det du hører til??

Skrevet

Takk :) hvis du tenker på behandlingsted, så er det hos Hausken. Han er bare helt fantastisk, er overbevist om at han har magiske hender... ;)

Skrevet

Takk :) hvis du tenker på behandlingsted, så er det hos Hausken. Han er bare helt fantastisk, er overbevist om at han har magiske hender... ;)

Ja det var det jeg tenkte.... Det kan nok hende han har det :)

Skrevet

Jeg har hatt 3 uttak, 8 og 19 egg de to første gangene, mange på frys og på 6.innsetting ett som festet seg og ble en liten jente. På 3.forsøket (søskenforsøk) kun 4 egg, 2 som ble befruktet. Trodde hele forsøket var bortkastet, satt inn begge og nå er jeg gravid med tvillinger i uke 22!

Så det er ikke antall egg det kommer an på, lykke til!

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Ja det var det jeg tenkte.... Det kan nok hende han har det :)

Mars! Hvordan går det med deg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...