Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Har gått til behandling hos fysio i mange måneder etter en ulykke som har ført til store kroniske smerter i hele kroppen. Sluttet hos han av personlige grunner. Så prøvde jeg kiropraktor siden jeg ventet på å komme til hos ny fysio. Har gått til kiropraktoren kanskje 10 ganger. I begynnelsen ble jeg litt bedre, så verre, bedre og nå etter siste behandlingene har jeg hatt så store smerter at jeg har migrene hele tiden. Det kjennes ut som om noen har kjørt over meg og at skulderen nesten er ute av ledd (det er den sikkert ikke, men følelsen er der), pluss at jeg har konstante knivstikk i hele ryggen. Kan noen si meg hva jeg skal gjøre? Er helt fortvilt. Slutte helt med kiropraktor, satse kun på fysio eller en helt annen behandling? Trenger hjelp nå!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Hva sier kiropraktoren din da? Det er jo ikke noe poeng å gå dit om du ikke blir bedre..og ihvertfall ikke om du blir verre! Etter ti behandlinger så skal en jo merke fremgang, det skal man jo helst etter kun noen få (sier mine behndlere ihvertfall). Sist gang jeg var hos en kiropraktor kunne jeg ikke gå på flere uker, ikke oppreist ihvertfall. Nå går jeg til en manuellterapaut...litt sånn blanding av fysioterapi og iropraktor føler jeg (master 7 årig studie). Da får man frikort etter å ha betalt ca 3000 kr tror jeg og de kan henvise videre til ct-mr osv. Fint for meg som må ha mange behandlinger:)
Pigalopp:-) Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg går til kiropraktor, men han får ikke ta det nakkegrepet på meg mer. Når han gjør det, får jeg vondt i hodet i ukesvis etterpå. Ellers blir kroppen bedre av å få behandling av han.
det er berre mordi Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har vært hos tre kiropraktorer. Den første jeg var hos, dro jeg til fordi det ikke var en ukes ventetid. Med god grunn. Da ble jeg verre. Mye verre. (Og jeg var rimelig skakkjørt da jeg dro dit). De andre to kiropraktorene har vært enormt dyktige. Jeg synes ut som det høres ut som du drar til en kiropraktor uten ventetid.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har vært hos tre kiropraktorer. Den første jeg var hos, dro jeg til fordi det ikke var en ukes ventetid. Med god grunn. Da ble jeg verre. Mye verre. (Og jeg var rimelig skakkjørt da jeg dro dit). De andre to kiropraktorene har vært enormt dyktige. Jeg synes ut som det høres ut som du drar til en kiropraktor uten ventetid. Jep, det stemmer! Han har ingen ventetid overhodet, har alltid ledig time og jobber til og med lørdag og søndag! Har tenkt tanken flere ganger, men siden han har disse fine diplomene sine på veggen så regner jeg med at han vet hva han holder på med. Men det kjennes absolutt ikke sånn ut nei.. HI
det er berre mordi Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har vært hos tre kiropraktorer. Den første jeg var hos, dro jeg til fordi det ikke var en ukes ventetid. Med god grunn. Da ble jeg verre. Mye verre. (Og jeg var rimelig skakkjørt da jeg dro dit). De andre to kiropraktorene har vært enormt dyktige. Jeg synes ut som det høres ut som du drar til en kiropraktor uten ventetid. Jep, det stemmer! Han har ingen ventetid overhodet, har alltid ledig time og jobber til og med lørdag og søndag! Har tenkt tanken flere ganger, men siden han har disse fine diplomene sine på veggen så regner jeg med at han vet hva han holder på med. Men det kjennes absolutt ikke sånn ut nei.. HI Det frister å spørre om etternavnet hans begynner på s ... Men, ja.. Ring til de med ventetid. Du risikerer helsa om du går til kiropraktorer som ikke kan det de driver med:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har vært hos tre kiropraktorer. Den første jeg var hos, dro jeg til fordi det ikke var en ukes ventetid. Med god grunn. Da ble jeg verre. Mye verre. (Og jeg var rimelig skakkjørt da jeg dro dit). De andre to kiropraktorene har vært enormt dyktige. Jeg synes ut som det høres ut som du drar til en kiropraktor uten ventetid. Jep, det stemmer! Han har ingen ventetid overhodet, har alltid ledig time og jobber til og med lørdag og søndag! Har tenkt tanken flere ganger, men siden han har disse fine diplomene sine på veggen så regner jeg med at han vet hva han holder på med. Men det kjennes absolutt ikke sånn ut nei.. HI Det frister å spørre om etternavnet hans begynner på s ... Men, ja.. Ring til de med ventetid. Du risikerer helsa om du går til kiropraktorer som ikke kan det de driver med:) Både fornavnet og etternavnet;-) Skal ringe til noen andre i morgen den dag! Kjenner du noen som har gått til han? Skrekkhistorier?
det er berre mordi Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg har vært hos tre kiropraktorer. Den første jeg var hos, dro jeg til fordi det ikke var en ukes ventetid. Med god grunn. Da ble jeg verre. Mye verre. (Og jeg var rimelig skakkjørt da jeg dro dit). De andre to kiropraktorene har vært enormt dyktige. Jeg synes ut som det høres ut som du drar til en kiropraktor uten ventetid. Jep, det stemmer! Han har ingen ventetid overhodet, har alltid ledig time og jobber til og med lørdag og søndag! Har tenkt tanken flere ganger, men siden han har disse fine diplomene sine på veggen så regner jeg med at han vet hva han holder på med. Men det kjennes absolutt ikke sånn ut nei.. HI Det frister å spørre om etternavnet hans begynner på s ... Men, ja.. Ring til de med ventetid. Du risikerer helsa om du går til kiropraktorer som ikke kan det de driver med:) Både fornavnet og etternavnet;-) Skal ringe til noen andre i morgen den dag! Kjenner du noen som har gått til han? Skrekkhistorier? Ja, det er samme fyren. Ja, har hørt mye skummelt om han - av flere bekjente, Det er merkelig han får til å betale leia si, så skydd som han er. Stalltipset mitt er å ringe de som holder til i sentrum - evt. reise til ei jente som holder til i Tennfjord som heter Alice. Hun er også veldig flink.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Kiropraktorer er livsfarlige. Påførte sønnen min en skade for livet. I usa er kiropraktikk enda synonymt med kvakksalveri. Katastrofe at de i norge blir tatt inn i varmen.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 31. oktober 2012 #10 Skrevet 31. oktober 2012 Det finnes vel ingen behandling som er risikofri, årlig skades 1000-vis av nordmenn av behandling hos lege eller på sykehus eller av medisiner og vaksiner. Og hos alle andre som driver med behandling. Men har du hatt 10 behandlinger hos kiropraktor og ikke blitt bedre, da ville jeg enten ha testet behandling hos en dyktig kiropraktor eller rett og slett innsett at det ikke er kiropraktikk som du trenger nå. Min svært dyktige kiropraktor sier alltid at dersom jeg ikke har kjent noen form for bedring etter tre behandlinger, da er det noe annet som må til.
Miss Chocolate Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 Kiropraktorer er livsfarlige. Påførte sønnen min en skade for livet. I usa er kiropraktikk enda synonymt med kvakksalveri. Katastrofe at de i norge blir tatt inn i varmen. Serr? Jeg hadde ikke fungert uten kiropraktor.. Han har reddet både nakken (som ga ekstrem hodepine) og bekkenet mitt. Men ja, viktig å gå til en du vet er dyktig. Skulle vært sånn offentlig anmeldelse av alle behandlere, ikke bare fastleger!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 Jeg gikk til kiropraktor i 6 år (av og på), til jeg fant ut at de få problemene jeg hadde med skjelett skyldtes muskler. Gikk tre behandlinger til triggerpunktakupunktur som gjorde underverker for musklene, og vips forsvant også skjelettproblemene. Jeg setter aldri mine ben på et kiropraktorkontor mer med mindre akupunktøren anbefaler meg det. Men sånn yin og yang-akupunktur har jeg ingen tro på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå