Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Hei, hadde en regning som har gått meg hus forbi. En regning fra en lokal avis som legger regningen uten konvolutt inni en avis. Så har jeg sikkert ikke sett de varslene som har kommet. Jeg er en person som alltid betaler regninger med engang. Har aldri fått purringer før Nå skulle mannen min betale regninger, og inni mellom der lå det en konvolutt til meg som han (vi) ikke har sett. åpnet den og det var fra et inkassobyrå Fristen var den 23.10, ellers gikk den videre til oppover og kostnaden kom til å øke.. Betalte den selvsagt med en gang, hjertet mitt pumper fortere enn fy her Sendte en mail til saksbehandleren og sa at den var betalt og at jeg aldri har hatt noe sånt på meg før, og at jeg selvsagt betaler alt av omkostninger m.m. som dukker opp. Hva skjer videre nå? Er så nervøs..vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg (((((((!! hilsen en fortvilet hi
Elsker livet Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Slapp av. Nå har du betalt, dette går fint
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg vil tro at saken nå er iorden. Dere har jo betalt.. I tillegg har du faktisk skrevet mail og forklart situasjonen. Tipper du ikke hører mer fra dem.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Slapp av. Nå har du betalt, dette går fint Men det er jo over fristen? Det stod noe greier om namsmannen og.. Huff..hater dette her. Vet jeg sikkert høres veldig tragisk ut, men jeg kommer fra et hjem hvor det var økonomisk rot og problemer konstant. Jeg har fått helt noia Virkelig. Kommer jeg til å få betalingsanmerkning? hi
marsgutt 2013 Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Slapp av. Nå har du betalt, dette går fint Men det er jo over fristen? Det stod noe greier om namsmannen og.. Huff..hater dette her. Vet jeg sikkert høres veldig tragisk ut, men jeg kommer fra et hjem hvor det var økonomisk rot og problemer konstant. Jeg har fått helt noia Virkelig. Kommer jeg til å få betalingsanmerkning? hi Nei det får du ikke.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 hei du! Jeg har jobbet i inkassobyrå og det skal faktisk endel til før du får anmerkninger. du får først 2-3 betalingsoppfordringer så får du varsler type "nå kan du bli registrert som dårlig betaler" osv. med andre ord: slapp av, du har ingenting å frykte nå som du har betalt
Hønemor30 Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Pust med magen, slapp av. Du har betalt, og den er ute av verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå