Gå til innhold

Snart i uke 27, er det flere som sliter med Halsbrann på

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok fordi han tar større plass og det er mindre plass til maten. Dessuten slapper den glatte muskulaturen i kroppen av (den vi ikke styrer selv, som i magesekk, tarmer og resten av fordøyelsessystemet).

Du kan ta noe som heter Gaviscon, dessuten er det mange som opplever at Lovehearts (godteri) hjelper- men hos meg blir det verre da. :)

Prøv å spis lite men ofte, kutt evt ned på kaffe, te, brus og sjokolade, samt mat med sterke krydder i osv. Hos noen hjelper det å drikke melk.

Blir det for ille, kan det hjelpe å sove mer oppreist, ha en tykkere pute etc.

Det blir verre! :) Jeg hadde det noe så grønnjævlig under sist fødsel, så mannen satt og fora meg med en blanding av tabletter mot det og energidrikk underveis! :P

det kan hjelpe å ligge på venstre siden når du skal sove :) det er ikke kjekt, men det går over :) et annet tips er å ikke bytte stilling for ofte etter du har lagt deg, altså før du sovner :) håper du får sove litt bedre etterhvert :)

Har akkurat samme problem, er 21 veker på veg. Eg har slitt med halsbrann sidan starten av svangerskapet, og det blir berre verre og verre. I tillegg har nå så utruleg urein og kvisete hud, så mottar gjerne tips mot dette!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...