Gå til innhold

Negative tanker og dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Jeg er i min 2 pp, med IKM 11 november. Jeg håper, åhhh som jeg håper, men jeg er så negativ. Tenker at det overhodet ikke vil gå, at det ikke finnes sjanse.. Testet i et svakt øyeblikk i dag, 3-4 DPO (haha!), selvfølgelig negativt. Samtidig som jeg er negativ tenker jeg på hvor mange som blir gravide ved "uhell", så nå som vi virkelig har jobbet hardt for å få det til å klaffe denne måneden, føles det urettferdig om det ikke skal gå.. Hva er egentlig sjansen 2 pp etter p-pilleslutt?

Også er det jo den dårlige samvittigheten over de som har prøvd lenger enn oss også, da. Den er nok verst akkurat nå, føler ikke at jeg har "lov til" å sutre ennå, men gjør det nå likevel..

Kan ikke noen fortelle meg at jeg 100% sikkert er gravid? Haha :) Huff, en liten utblåsning bare, håper virkelig ikke jeg er alene om tankesurr nå og da..

Fortsetter under...

Hvis det er noen trøst så hadde jeg det også slik med andremann! Gikk på 2pp, ellers hadde jeg nok blitt gal ;) Førstemann var et uhell i svingen, - ganske lenge før el! så jeg fikk nesten litt sjokk når jeg ikke ble gravid når vi prøvde aktivt ;)

Nå starter snart prøvinga på nr 3, jeg har bestemt meg for å prøve å kose meg med prøvinga denne gangen, så skal prøve å ikke bli helt hysterisk før det har gått en 3-4 pp. Men får se om det går ;)

Hehe, jeg er akkurat likedan selv om vi prøver på nr.3 ;)

Begge de to første kom overraskende på oss, så det er veldig uvant å skulle planlegge og prøve denne gangen. Desto mer spennende og nervepirrende hver prøveperiode. Akkurat nå har jeg mensen, men så snart den er ferdig går vi inn i vår 2.pp. Forrige syklus klaffet det ikke, til tross for sex annenhver og hver dag hele syklusen. Håper bare vi får det til før jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...