Gå til innhold

Medisiner til Fryseforsøk selges..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 brett med progynova 2mg. Dvs 112 tabletter. Jeg brukte selv 3 om dagen, og da holder det i 37 dager.

Har også 6 esker med utrogestan. 30 tabletter i hver eske. Jeg brukte 6 om dagen, og da holder de i 30 dager.

Alle medisinene er kjøpt januar 2012. Progynova har dato 2016. Så god dato på den. Men utrogestan har kun dato frem til 28. Feber 2012..

Fullpris på progynova er 102,5 for 3 brett, og jeg har 4 brett.

Fullpris på utrogestan er 327 kr pr eske, a 6 esker 1962 kr.

Totalt 2062,5.

Selges til ca halv pris. 1000kr inkl frakt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

800kr :)

Skrevet

Jeg er intr! Må bare dobbelsjekke at det er utrogestan jeg skal ha! :D

Skrevet

jeg har 13 stk utrogestan jeg gir bort om det hjelper noen??

Skrevet (endret)

Hei igjen, det er utrogestan jeg skal bruke, så jeg vil gjerne kjøpe medisinene dine engel2010+jente2011! :) 800,- inkl frakt? :) (fikk ikke til og sende pm, ipaden er ikke helt enig med meg nå! ;p)

Tar gjerne utrogestanene dine også jeg snuppo, men bor jo ett stykke unna, så om jeg betaler porto, sender du de? :)

Endret av Liaes <3gutt<3
Skrevet

Hei igjen, det er utrogestan jeg skal bruke, så jeg vil gjerne kjøpe medisinene dine engel2010+jente2011! :) 800,- inkl frakt? :) (fikk ikke til og sende pm, ipaden er ikke helt enig med meg nå! ;p)

Tar gjerne utrogestanene dine også jeg snuppo, men bor jo ett stykke unna, så om jeg betaler porto, sender du de? :)

da har jeg sendt deg pm. :)
Skrevet

skal betale portoen jeg, så lenge noen får glede av de, så blir jeg bare glad :-) send meg adresse i innboks

Skrevet

Eg har 2 brett med progynova 2mg (ikke åpnet) vis noen trenger litt. Eg bor i Stavanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...