Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt 4 forsøk i det offentlige (ett avbrutt). Var ikke klar til å gi opp så tok kontakt med Aleris og de ønsket at jeg skulle prøve hormonsprøyter, men at vi skulle droppe uttaket og prøve naturmetoden. Følte på en måte at det var et steg tilbake, men samtidig var forklaringen hans veldig logisk. Han mente at eggene utsettes for mye når de tas ut at kroppen.

Har nå gjennomført dette og det er 14 dager til fredag siden jeg tok eggløsning sprøyta. Når kan jeg teste da? Noen som har prøvd denne varianten?

Fortsetter under...

Var det ovitrelle eller pregnyl du satte? Ovitrelle vet jeg bruker 8-10 dager før den slutter å gi falsk positiv. Jeg brøyt den ned på 4-5 dager, vet dette fordi jeg testet tidlig for å være mer sikker på at en evt positiv var en ekte en. Lørdag/søndag som er "riktig" testedag utifra når du satte sprøyte. Kan teste nå, men prøv å ikke tolke for mye før en ny test om en dag eller to. Masse lykke til :D

Takk for godt svar. Skal prøve å vente til fredag i alle fall:-)

Hvis det er noen her som har forsøkt sprøytebehandling og naturmetoden uten uttak så er jeg takknemlig hvis dere deler erfaringene.

Veldig behagelig runde uten sprayen og uttak, så hvis dette funker så er jo det nesten for godt til å være sant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...