Blomstogbier Skrevet 31. oktober 2012 #1 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Hei. Har ikke hatt smerter i magen på lenge, men for noen uker siden hadde jeg mensmurringer en stund. Det har gått over. Men idag, da jeg satt helt rolig og snakket med noen, kjente jeg i ca 10 sekunder en ekkelt smerte. Jeg tenkte med en gang at det kom fra livmora. Jeg har hatt en SA tidligere, og noen timer før embryoet kom ut, hadde jeg samme smerten nesten Men da hadde jeg blødd i omtrent 3 uker. En rivende smerte. Føltes ut som om noen vred om livmora mi som en svamp. Vel, det kan ha kommet fra et annet sted, men smerten var, tror jeg, om det var i livmora, i så fall i øverste del. Noen andre som har opplevd det? Ble kjemperedd! Blør heldigvis ikke, og det skjedde 1 gang. Hva kan det ha vært? Skal til legen i morgen, skal nevne det, men er urolig nå. I natt følte jeg meg også dårlig, kaldsvettet bla.a og en sterk hodepine, fikk nesten ikke sove. Mulig det ikke har noen sammenheng, men.. Håper på svar! Endret 31. oktober 2012 av Blomstogbier Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985803-smerte-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå