Gå til innhold

Babyen min har blitt STOR :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, så mye! :) Min var 3930 når han ble født, 4335 på seksukers-kontrollen. MEN så gikk han ned mye i starten, veide 3570 når jeg fikk han hjem fra sykehuset, den første uka la han ikke på seg mer enn 50 g!! måtte gi han mme i tillegg til mm, men nå går han opp ca. 150 g per uke, og det er fint sier hs :)

Annonse

Oi, så mye! :) Min var 3930 når han ble født, 4335 på seksukers-kontrollen. MEN så gikk han ned mye i starten, veide 3570 når jeg fikk han hjem fra sykehuset, den første uka la han ikke på seg mer enn 50 g!! måtte gi han mme i tillegg til mm, men nå går han opp ca. 150 g per uke, og det er fint sier hs :)

Så lenge HS sier det er bra er jo det topp :) viktigste er jo at de går opp i vekt. Men hadde ikke forventet SÅ mye vekt.

Da jeg var gravid sa jordmor at jeg kom til å få en liten baby på 3,3 kg ca.

Så fikk jeg den store :) hi hi

Hmm, har du skrevet feil tall? Forventet et gedigent tall ;)

"Det er vanlig at friske spebarn legger på seg 150-250 g pr uke de 3 første månedene."

Minstemannen her er helt gjennomsnittlig på vekt, men litt lang - Han var 3690 ved fødsel og 5,2 kg på 6 ukers kontrollen - altså gått opp like mye som din antakelig vil gjøre til dere skal på kontroll igjen :) Men lå midt på streken på skjemaet for alderen?

Kos dere masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...