LillePersille<3 Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Hei. Vi fikk vite på ultralyd at vi venter en gutt. Synes guttenavn er veldig vanskelig! Eneste navnet vi er enige om foreløpig er Mikkel.. Lurer litt på hva dere andre synes om det? Andre navn på min liste er: Mathias William Tobias Oskar Alle disse navnene er jo veldig populære, men liker best de som er/har vært på navnetoppen. Synes det er litt kjedelig at gutten skal hete det samme som mange i barnehagen.. Noen som har andre forslag?
Februargullet2013 Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Mikkel er koselig,men Mathias og William er favoritter ut av din liste . Min lille i magen heter Emil Mathias . Oskar er også veldig fint,men forbinder det dessverre med Hundenavn. Tobias kjenner jeg 8 som heter,så er ikke glad i det navnet. Forslag ; Mattis/Mathis Marius Felix Sebastian Colin Lucas Jonas Theodor Nathaniel Vegard Vebjørn Niklas Oliver Kristian Alexander Cornelius Emil Anders Amandeus Julian Max Daniel Andreas Patrick Philip Thomas Sindre Sondre Viljar Gabriel
millesofi Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Min skal hete Mikkel:) (Hvis det blir gutt, og jeg får overtalt sambo:p )
Lythia Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Dessverre tenker jeg bare på Mikkel rev når det navnet nevnes... Synes Mikael er mye finere f.eks. Liker dine andre forslag mye bedre, Tobias er vel ikke såå vanlig?
lineaalba Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Synes Mikkel og Oskar er stødige, flotte navn.
Februargullet2013 Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Dessverre tenker jeg bare på Mikkel rev når det navnet nevnes... Synes Mikael er mye finere f.eks. Liker dine andre forslag mye bedre, Tobias er vel ikke såå vanlig? Tobias er veldig vanlig ja
inimini Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg syns Mikkel er et kjempe fint og stilig navn! Liker godt Tobias også.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 Ikke så glad i det navnet. Liker Mikael bedre.
lallala Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 I mine ører er Mikkel fint, tøft og litt samisk. Og det er jo bare flott :-)
Vårprinsessa Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 Mikkel var faktisk veldig fint ja Jeg er ganske vandt med personer som heter det, så jeg tenker ikke negativt over det Får meg med en gang til å tenke på Mikkel Gaup, stødig kar Jeg er helt motsatt av deg jeg da, guttenavn er enklest og jentenavn er lettest. Til inspo så legger jeg ved min guttenavnliste: Ola, Kristian, Vegard, Henrik, Eirik, Vemund, Jonatan, Simon, Martin, Andreas, Jørgen, Jonas, Magnus, Benjamin, Joachim, Fredrik
eaglebeagle Skrevet 15. november 2012 #14 Skrevet 15. november 2012 Jeg har en Mikkel på 12 og elsker navnet og gutten :-)
nagini Skrevet 15. november 2012 #17 Skrevet 15. november 2012 Jeg liker Mikkel, selv om det minner meg om Mikkel rev. Mikkel rev er da koselig? William synes jeg er nydelig på engelsk, men høres fort litt trailer trash ut på norsk... (sikkert fordi jeg bare kjenner en William, og moren hans er... ikke akkurat høyt utdannet og glad i å lese...
Vannmann35 Skrevet 15. november 2012 #18 Skrevet 15. november 2012 Mikkel er fint det. Ikke lenge til vi ser det på navnetopoen vil jeg tro... 177 som fikk navnet i 2011. Min datter har en liten Mikkel i barnehagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå