Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare å sende inn kviteringer og erklæringen fra sykehuset til Helfo??

Eller må man skrive noe?

*usikker*

Takk for svar på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan sende inn når du har nådd egenandel grensen,. skriver kontonr ditt på en lapp. samt navn og adresse, kvitteringer og erkleringene fra sykehuset.

Skrevet

Jeg sender bare kvitteringer og erklæring ja, har gått fint det. Tar alltid kopi jeg da, så i tilfelle;)

Ps! Husk kontonummer viss det er første gang.

Skrevet

jeg hadde ett A4 ark i tillegg, med datoene samlet og summerte beløp, men vet absolutt ikke om det er nødvendig;)

Skrevet

Oki, da gjør jeg sikkert som deg monky! :)

Kontonr skal jeg huske på også... :)

Men jeg er ike nådd 15000,- ennå, men fikk inntrykk jeg skulle sende inn kviteringene og erklæringen uansett... Stemmer dette?

Skrevet

Prøvd å ringe Helfo, men de var stengt! Masse spørsmål på en gang!

Skrevet

Vi har også sendt med eget ark der vi lister opp diverse, for å gjøre jobben litt lettere for dem :)

Men som monky sier, det er absolutt ikke nødvendig :)

Skrevet

du må vente til du har gått over 15000 :( mener hvertfall at jeg leste det ett sted.. jeg kom over på 2 forsøk, så du kommer sikkert kjapt over på neste? d kommer sikkert an på medisinene...

Skrevet

Da får jeg evt vente ja... Kommer over ved neste forsøk regner jeg med ja... Ringer Helfo i morgen for sikkert svar... :)

Takk for svar! :)

Skrevet

Man kan sende innn etter hvert forsøk. Trenger ikke å vente. Og man trenger ikke å skrive alle summer på arket, det er nok med kvitteringene, skriv fra sykehuset at du har vaert der og et ark med kontonr og adressa di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...