Gå til innhold

Uventet beskjed fra jordmor.

Anbefalte innlegg

Var hos JM igår for kontroll. Er 30+5 og andregangs.

Hun kjente at minsten lå med hodet ned. Og veldig langt ned.

Hun kunne si slik at hun trodde ikke babyen vil holde seg inne så veldig lenge.

Så skal på kontroll igjen om 2uker. Huff, håper baby holder seg inne til etter nyttår. Termin 6januar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985746-uventet-beskjed-fra-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ta alt jordmor sier for god fisk.. Min jordmor sa noe lign, skulle tilfeldigvis på 3D et par dager senere, og der lå han med rompa ned, og ingen fare var det. Ta deg en sjekk om du er urolig. Er bare ultralyd som kan gi 100% riktig svar.

Min første lå festet nedi bekkene i seks uker, og hun kom ei uke på overtid.

Nr to la seg også tidlig ned, men husker ikke når. Han kom åtte dager før termin.

Denne gang har hun ligget godt plantet nedi bekkenet i allefall i sju uker og jeg er nå 37+1. Håper hun kommer snart :)

min lå laaangt nede fra uke 24 å en erfaren fødselslege sa at han ikke ga meg lengre en toppen 35 å da ville det være kun hvist jeg tok hensyn å holdt meg rolig... jeg er nå 39+3 å ingen baby hær enda.....så dette tror jeg ikke du skal bekymmre deg for... det er riene som avgjør når babyen kommer...

Annonse

Var hos JM igår for kontroll. Er 30+5 og andregangs.

Hun kjente at minsten lå med hodet ned. Og veldig langt ned.

Hun kunne si slik at hun trodde ikke babyen vil holde seg inne så veldig lenge.

Så skal på kontroll igjen om 2uker. Huff, håper baby holder seg inne til etter nyttår. Termin 6januar.

Det gjorde mini her ogmen JM skal være forsiktige med å si slik, det stemte ikke med min første...er du veldig urolig hadde jeg sjekket på en ul hvor lang livmorhalsen er osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...