Gå til innhold

Morsom/kreativ måte og fortelle at man er gravid :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 13 uker på vei nå, men kan ikke si noe før jeg er i uke 16 på grunn av jobb!

Men hvordan fortelle det når man først kan?? Syns det er så kjedelig og si! By the way, e gravid! :P

Legge ut et artig bilde på face? Sende ul bilde til besteforeldre? Kom med gode forslag:D

Også kommer moren min nedover til jul :D vø virkelig overraske henne med dette:) men da må jeg vente til uke 19 med og fortelle, syns det blir sååå lenge til :/ men vil liksom ikke si det over telefonen. Vet hun kommer til og bli helt i hundre. Så har løst og se reaksjonen hennes :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ville fortalt det til de nærmeste først, kjedelig for dem å få vite det av venners venner liksom via facebook ;)

Jeg så noe som la ut et bilde av stekeovn med en bolle i på facebook. Jeg synes det var litt gøy jeg da ;)

Skrevet

Jeg leste vel et forslag her inne om å sende et dikt fra ungene...(hvis du har)

Kjære bestemor og bestefar

Vi må bare le

I juni blir vi tre.

Evnt

"det er ikke til å tro,

i juni bli vi to"

Gjest pizzadilla
Skrevet

Jeg kommer ikke til å i noe på facebook i det heletatt. Er lei sånne som legger ut ultralydbilde og maser om alt i forhold til graviditet og unger.

Gubben tok bilde av ul bildet og sendte til foreldrene sine. Faren forsto ikke hva det var:-P Mamma måtte få vite det over telefon siden hun bor så langt unna og jeg har spydd hver gang hun ringte..hehe!

Til tanter og onkel kommer vi til å si det ved å dra eldsteungen deres til side og be dem om å si at han/hun skal få et søskenbarn, så får vi se om de skjønner det er oss:-)

Skrevet

Til pappaen (men han vet det vel allerede? :)): Skriv dt med lebestift på baderomsspeilet

Dersom du har barn fra før: Kjøp en body som det står storesøster/storbror på :)

Til besteforeldre: kjøp et krus som det står bestemor e.l på og gi i julegave... :)

Skrevet

Vi har to krus stående i skapet som det står bestemor og bestefar på, vi har tenkt at den dagen vi blir gravide, så skal vi fortelle det til dem ved å servere dem kaffe i disse koppene når de er på besøk....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...