Gå til innhold

Termin om en uke og skikkelig influensa. Noen som har noen tips?

Anbefalte innlegg

Influensaen kom for fult i går og i natt har jeg ikke sovet ett sekund... Har hatt modningsrier i en ukes tid nå, og føler på meg at noe snart kan skje, men i den tilstanden jeg er i nå har jeg jo null krefter til å takle en fødsel... Orker så vidt å bevege meg fra senga og tømme blæra... Er engstelig for at fødselen skal starte og at jeg ikke har krefter til å gjennomføre.

Noen som har noen tips mot å kurere influensaen kjapt? Prøver å ikke ta for mye medikamenter, men er potte tett så har måtte krype til korset og tatt litt paracet og nesespray... Fins deg noen mirakelkur? Har vurdert å kontakte lege men er vel ikke så mye de kan gjøre??

Takker for alle tips :-)

Fortsetter under...

Huff føler med deg! Igår lå jeg med spysyka fremme og bak. Heldigvis har mannen levert tullemor i barnehagen og mormor henter ho i barnehagen. Jeg er helt gåen Idag :( igår var jeg hos jordmor og ble tøyd bittelitt tror det gjorde det enda verre og ba om at jeg ikke skulle føde i denne tilstanden, jeg har 9 dager til termin og aldri opplevd spysyka som høygravid det var GRUSOMT!! :(

Paracet i ny og ne, nesespray, masse mandariner, kiwi og varm melk med honning pleier og virke her :) Kroppen bruker ofte litt lenger tid når man er gravid på å bli frisk, så er bare å sette i gang. Masse god bedring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...