Gå til innhold

Hva slags middagsglass er greit å starte med for ei på 6,5 måned?

Anbefalte innlegg

Er 5 år siden sist så husker ikke hva hun spiste den gang jeg :P Men tror hun fikk sånne glass fra 4 måneder,mens veslesnuppa ikke har spist noe slik før,har most potet til henne men det ville hun ikke ha...

Fortsetter under...

Synes hipp sin "potet, mais og kalkun" var mild og fin å begynne med. Men mi var ikkje kresen på smak, ho åt ingen mat fram til ho åt all mat (tok ei skei eller to av alt, men nekta meir. Plutselig løsna det og ho åt fulle måltid).

Synes hipp sin "potet, mais og kalkun" var mild og fin å begynne med. Men mi var ikkje kresen på smak, ho åt ingen mat fram til ho åt all mat (tok ei skei eller to av alt, men nekta meir. Plutselig løsna det og ho åt fulle måltid).

Takk for svar! Da skal jeg gå på butikken å kjøpe den idag :) Vesla her er glad i mat så satser på at den faller i smak :)

Min størstegutt var ikke så glad i barneglassene, likte best hjemmelaget mat når han var på den alderen, men hvis han skulle spise barneglass, var det hipp sine de eneste han spiste. Pasta med tomat og squash eller poet, mais og kalkun var de eneste han spiste :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...