Gå til innhold

Hvis jeg vil bli regnskapsmedarbeider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må jeg gå av skole da?

Noen som er regnsskapsmedarbeidere her?

Hva slags utdannelse har du?

Er det lett å få seg jobb?

Hvor mye tjener man?

Kan man gå nettstudier, eller er det kun bortkasta penger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk nki og nks. Jeg tror begge har utdannelse for det. Regnskapsfører er egen tittel. Jeg har aldri hørt om regnskapsmedarbeider-fagbrev..

Jeg tenker den veien selv, det blir en slags sekretærutdanning, og jeg tror det gjør seg på cven. Sjansen for jobb blir iallefall større enn det du har nå ;)

Skrevet

Jeg er for øyeblikket regnskapsmedarbeider. Har lang utdannelse, men for å komme inn på jobbmarkedet etter permisjon så tok jeg denne jobben.

Ville faktisk sett litt på folkeuniveristet sine sider. Men hvis du skal bli det ville jeg tatt regnskapsfører, eller rent regnskap, lønn osvosv. Ikke ta noe generelt for det er så mange som søker på de jobbene som i kontor og administrasjon så vanskelig å få jobb.

hvis du blir regnskapsfører eller noe slikt så stiller du meget sterkt da det ofte er vanskelig å få tak i riktig kvalifisert personell, mye på grunn av at de som tar bachelor i økonomi ikke vil jobbe med regnskap..

Her jeg jobber tjener de mellom 350-400.000 i året sånn ca, kommer an på kvalifikasjonene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...