Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #1 Skrevet 31. oktober 2012 Er de kjekke? Må de smøres? Ser slik ut: http://www.cacas.no/Produkt/2105-954
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #2 Skrevet 31. oktober 2012 Ikke smøres, men man setter papirformer oppi;-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #3 Skrevet 31. oktober 2012 Åhh, hva er vitsen da?? Hehe, enda bra jeg spurte ellers hadde jeg hatt det rett oppi;)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. oktober 2012 #4 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg elsker dem Men jeg har mufinnsformer i papir opp i dem da, ikke røren rett i, så da trenger de ikke smøres heller. Greien er at når man bruker brettet så blir det finere form på muffinsene, de flyter ikke så veldig utover som de lett gjør ellers (i hvert fall om man bruker tynne papirformer). Bare husk å beregne bitte litt lenger steketid når du bruker form enn når du ikke bruker den.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #5 Skrevet 31. oktober 2012 Åhh, hva er vitsen da?? Hehe, enda bra jeg spurte ellers hadde jeg hatt det rett oppi;) Hehe... Har gjort den tabben selv en gang, ikke morsomt å grave ut muffins og vaske brettet etterpå;-) Vitsen er fine muffins, pluss at det er lett å jobbe med:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå