Gå til innhold

Disse "vondtene"

Anbefalte innlegg

som murring og kynnere må vel føre til modning?

Jeg hadde mye rundt uke 30. Men de siste 6 ukene har det vært relativt stille.

Har hatt endel nå siste uka, og spesielt mye i går og i kveld, (Etter akupunktur i går)

Men kan en gå med mye vondter uten å ha noe effekt tror dere? Hva har dere blitt fortalt av jordmor? Jeg går desverre ikke til jm, så jeg får liksom ikke spurt om sånt.

Er det også vanlig å føle seg i dårligere form og mer hoven mot slutten?

Har i går og i dag følt meg hoven hele tiden, tidligere har den følelsen kun være på natten...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985564-disse-vondtene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun gått til lege?

Jeg vil anbefale deg å ta en tur til jordmor..

Jeg har kun gått til lege hele svangerskapet, men nå på slutten var jeg nødt til å ringe en jordmor, fordi legen min rett og slett er helt inkompetent.. Kunne ikke fortelle leie på babyen (som er ganske viktig nå på slutten), +++++. Kunne ingenting om graviditet.

var hos min første jm-time i går, og kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg ikke har gått til jm tidligere...

Fikk en HEL time.. ALT handlet om graviditet. Hun kjente nøye på magen, spurte masse spm, lot meg fortelle osv.

Ikke bare rett inn, måle blodtrykk og mage og ut igjen.

Jeg ogsåhar følt meg slik i det siste,. Siste dagenehar jeg hatt ekstra med kynnerem vært ekstra trøtt.. Og selv om jeg ikke har merket noe selv, er både hodt festet, og har tydeligvis fått vann i kroppen. Føler meg stiv, støl, tappet for krefter.. Som om jeg har vært på 10'timers økt med både styrke og kondisjonstrening:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...