Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #26 Skrevet 31. oktober 2012 Huff, så trist å lese disse svarene her inne. Selv har jeg rett og slett verdens beste mor. Hun er det klokeste, snilleste mennesket jeg kjenner. Lynende skarp, snillere enn Moder Theresa, dyktig i alt hun gjør, og med super sans for humor. Hun har aldri sagt noe i nåærheten av noe stygt til meg eller søsknene mine. åååååh, blir så irritert på slike kommentarer! Hjelper nok ikke akkurat på selvfølelsen til de som har hatt fæle opplevelser at du snakker om hvor heldig du er som har en flott mor. Litt vett må du vel ha? Og Mor Theresa var en temmelig horribelt menneske, som om du skal sammenligne moren din med noen, så burde du vel ta noen som ikke bidro til mer hiv og elendighet for gatebarna.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 31. oktober 2012 #27 Skrevet 31. oktober 2012 Ble sjokkert når jeg leste her inne, for jeg trodde virkelig at jeg var den eneste som har fått "jeg skulle ønske jeg aldri hadde fått deg" og "jeg angrer på at jeg fikk deg". Hun ble helt sjokkert når jeg fortalte det, fordi hun husket det ikke. Hun nekter å tro at hun har sagt noe så forferdelig, men hun gjør aldri noe galt ifølge sine egne øyne...slitsomt til tider, men vi har et godt forhold
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #28 Skrevet 31. oktober 2012 Huff, så trist å lese disse svarene her inne. Selv har jeg rett og slett verdens beste mor. Hun er det klokeste, snilleste mennesket jeg kjenner. Lynende skarp, snillere enn Moder Theresa, dyktig i alt hun gjør, og med super sans for humor. Hun har aldri sagt noe i nåærheten av noe stygt til meg eller søsknene mine. åååååh, blir så irritert på slike kommentarer! Hjelper nok ikke akkurat på selvfølelsen til de som har hatt fæle opplevelser at du snakker om hvor heldig du er som har en flott mor. Litt vett må du vel ha? Og Mor Theresa var en temmelig horribelt menneske, som om du skal sammenligne moren din med noen, så burde du vel ta noen som ikke bidro til mer hiv og elendighet for gatebarna. Det må vel være lov å komme med positive innlegg også i en sånn tråd? De de andre som har svart her har opplevd blir ikke verre av at de hører om at andre har hatt det bedre enn dem. Merkelig reaksjon å bli irritert over dette svaret.
what a drittkjerring Skrevet 31. oktober 2012 #29 Skrevet 31. oktober 2012 Blir så lei meg av å lese historiene deres..Vil klemme på dere alle og ønske dere alt godt for nå og fremtiden! Min mor var aldri i nærheten av slem men hun var nok ekstremt fasadeopptatt og overfladisk. Det er hun i grunn fortsatt men hun har bedret seg siden jeg var barn. Hun kunne finne på å dytte meg vekk hvis jeg ville klemme henne fks., fordi hun var så redd for sitt dyre skjørt..Og jeg var en kloss uten like, som hele tiden falt og slo seg og skitnet seg til. Fikk mange ganger høre "hvorfor må du være så uforsiktig? Dine søsken er såå mye flinkere enn deg" Kanskje ikke så rart når de var 12 og 14 og jeg en nyfiken liten 6-åring..Ble også fiket til en gang. "Heldigvis" ble det med den ene gangen. Hun var for det meste snill likevel og vi har en god tone i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå