Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 At hun skulle ringe barnevernet og få dem til å ta eldste sønnen min fordi hun mente at han ikke hadde det bra hos oss. (uten noe grunn, hun er alkoholiker og veldig ustabil i perioder) Selv om jeg vet hvordan hun er, så såret det og jeg ble redd for at hun skulle gjennomføre det og at barnevernet ikke kom til å se hvordan hun er.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 dra til helvette og bli der... eg svarte med samme mynt nei takk du e der allerede...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #5 Skrevet 30. oktober 2012 " Håper du kommer til å sitte igjen alene uten penger slik jeg gjorde" ( Da vi kranglet om et arvebeløp som hun mente jeg prioriterte feil) Jaggu fikk hun "ønsket" sitt oppfylt også. Ellers svei den ganske hardt da hun sa: du blir sikkert glad den dagen jeg ligger i graven. Merkelig nok har vi et godt forhold, haha. Kan krangle som hund og katt men blir fort venner igjen
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 "Angrer sånn på at jeg ikke tok abort da jeg var gravid med deg" (det sa hun ofte da jeg var liten) "Jeg er ikke like glad i deg som i søsteren din" "Du er vanvittig stygg" "Jeg tar livet av meg om du ikke gjør som jeg sier" (dette sa hun daglig da jeg var liten. Jeg var livredd for at hun skulle gjøre det)
Soveposen Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg var 8-9 år og ga henne noen rosende ord ala: "du er så flink du mamma, jeg er så glad i deg!" Hun så dumt på meg og sa foraktelig: "hva er det du vil nå??" Det såret en liten jente som allerede slet med at mamma og pappa var mye borte på sykehus med min yngste bror. Samtidig er dette det eneste jeg kan huske som virkelig har såret meg, og hun var fryktelig langt nede den perioden. Vi har verdens beste forhold nå
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #8 Skrevet 30. oktober 2012 Da jeg var 12 år sa hun til meg i sinne at jeg får dra til kommunen å finne meg andre foreldre..var faktisk på vei å hente sykkelen da hun stoppet meg så fikk heller ikke lov å sykle...jævlig barndom med andre ord
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #9 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg fortalte at jeg ble sexueltmisbrukt av den tidligere stefaren. Mamma; Brukte det og gjøre vondt? Jeg; Nei ikke så veldig. Mamma; Nei, men da ble du vel bare tatt på, Det er det værste i hele værden noen har sakt til meg. Jeg har mistet omtrent alt av tillit jeg hadde til henne.
Toocute Skrevet 30. oktober 2012 #10 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg anser deg ikke som min datter lengere...eller skal jeg fortelle det verste hun har gjort mot meg?
Mandalas Skrevet 30. oktober 2012 #11 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg var 8-9 år og ga henne noen rosende ord ala: "du er så flink du mamma, jeg er så glad i deg!" Hun så dumt på meg og sa foraktelig: "hva er det du vil nå??" Det såret en liten jente som allerede slet med at mamma og pappa var mye borte på sykehus med min yngste bror. Samtidig er dette det eneste jeg kan huske som virkelig har såret meg, og hun var fryktelig langt nede den perioden. Vi har verdens beste forhold nå Huff, denne gjorde litt vondt å lese. For det er så fort gjort å komme med noe sånt. Jeg mener ikke at jeg pleier å svare barna sånn, men nå som jeg sitter her alene med barna og syk, så merker jeg jo hvor kort lunta er og hvor lite jeg tar til meg barnas gode ord og kos. Jeg kommer ikke på det verste mamma har sagt til meg, men noe av det som har såret mest er da jeg fikk vite (mange år senere) at mamma hadde tatt imot en tlf fra min eks-kjæreste i et annet land og bare svart han kort og surt, samt ikke sagt noe om det til meg! Hun bestemte rett og slett for meg at jeg ikke skulle ha kontakt med han..
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #12 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg skulle ønske jeg aldri hadde født deg, hadde jeg vært smart hadde jeg tatt abort, du kommer aldri til å bli noen, du er dum and the list goes on... Fra jeg var 7-8 år (husker ikke tidligere men kan jo ha hendt.) Til jeg i 15-16 års alderen endelig turte å åpne munnen og svare ho skikkelig da ble det slutt
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #13 Skrevet 30. oktober 2012 "Angrer sånn på at jeg ikke tok abort da jeg var gravid med deg" (det sa hun ofte da jeg var liten) "Jeg er ikke like glad i deg som i søsteren din" "Du er vanvittig stygg" "Jeg tar livet av meg om du ikke gjør som jeg sier" (dette sa hun daglig da jeg var liten. Jeg var livredd for at hun skulle gjøre det) Vet ikke hva jeg skal si...Har bare lyst å gi deg en million varmende klemmer. Også håper jeg du har det veldig godt i dag<3 Prater du forresten med henne i dag?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #14 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg har vokst opp under omsorgssvikt pga alkohol,og hadde bv kommet inn i bildet hadde vi blitt tatt derfra på sekundet.Men det gjorde de aldri,så jeg er vokst opp med å høre ganske mye.Og som en over her sier,så kan kan man jo da også snakke om hva som ble fysisk gjort?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #15 Skrevet 30. oktober 2012 At hun skulle ønske jeg aldri var født.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #16 Skrevet 30. oktober 2012 "Angrer sånn på at jeg ikke tok abort da jeg var gravid med deg" (det sa hun ofte da jeg var liten) "Jeg er ikke like glad i deg som i søsteren din" "Du er vanvittig stygg" "Jeg tar livet av meg om du ikke gjør som jeg sier" (dette sa hun daglig da jeg var liten. Jeg var livredd for at hun skulle gjøre det) Vet ikke hva jeg skal si...Har bare lyst å gi deg en million varmende klemmer. Også håper jeg du har det veldig godt i dag<3 Prater du forresten med henne i dag? Ja, vi har et veldig godt forhold i dag, mamma ble et annet menneske da hun innså at hun var syk, og fikk hjelp og riktige medisiner (i stedet for å "medisinere" med alkohol) Jeg har det bra, men jeg tror kanskje selvfølelsen min aldri blir slik som den burde være. Jeg klarer aldri helt å tro at noen er glad i meg eller liker meg, på ekte.
Ennai Skrevet 30. oktober 2012 #17 Skrevet 30. oktober 2012 Vel.. jeg synes jeg har en god mor. hun har ikke sakt slike ting som enkelte andre her har fortalt om. men det mest sårende var vel da hun ringte meg en gang da jeg var 10-12 år gammel. da fikk jeg vite at hun hadde dratt til sør i danmark for å besøke en mann. mens hun var der hadde hun bestemt seg for å flytte dit.. så da hadde mamma vært i danmark i over 6 mnd og samtidig bestemt seg for å flytte uten at jeg visste en ting.. Hun er nå gift med mannen og de flyttet til norge for noen år siden, men har bestemt seg for å flytte tilbake etterhvert fikk jeg vite nå nyrlig.. Ikke det verste en mor kan gjøre, men ille nok for ei lita jente å få høre at hun bare skal få se moren sin en gang i året. mammadalt har jeg og vært hele livet!:-P har stor medfølelse for de andre som har skrevet i tråden kjenner jeg..
TPK Skrevet 30. oktober 2012 #18 Skrevet 30. oktober 2012 Det må vel være en slengkommentar om vekt tror jeg (ikke stygt ment fra hennes side, hun bare skjønner ikke hvordan det er å ha noen kilo for mye), ikke i nærheten av det de andre her nevner.
Koala *g07* Skrevet 30. oktober 2012 #19 Skrevet 30. oktober 2012 Det egner seg vel egentlig ikke på trykk... hun har hele mitt liv holdt meg nede.. av det jeg i voksen alder ser som en veldig usikker person med verdens verste selvtillit som aldri burde blitt en mamma overhode.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #20 Skrevet 30. oktober 2012 Vel hun har alltid truet meg fordi ikke noe annet fungerte.. sier hun.. på et tidspunkt (var på ung. skolen) sa hun vel at jeg like så godt kunne dra til faren min som satt i fengsel, så kunne jeg koooose meg der med han... Hører med at faren min som jeg ikke har hatt kontakt med da jeg fant ut hvorfor han satt i fengsel, har tydeligvis forgrepet seg på mindreårige.. vet ikke hva osv. Før det hadde jeg hørt noe om han, bla prøvd å lure små jenter... derfor sa hun akkurat det.. Yes da... etter at hun hadde truet og skjelt meg ut og kastet meg ut.. fikk et anfall (pga sykdom) uten at hun merket det (ville vel ikke merke det) og hun sto å så på meg mens jeg sto utenfor uten å vite hvor jeg skulle gjøre av meg. endte med at hun hentet meg etter 5 min... det værste var vel at krangelen var pga en filleting! har forøvrig et godt forhold nå, til tross for at jeg aldri kan tilgi henne for alt det hun har sagt og gjort...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2012 #21 Skrevet 30. oktober 2012 At bekkenløsning bare er noe vi unge i dag opplever pga innbilning og svakhet. Da hadde jeg ikke kunnet gå på fem måneder.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #22 Skrevet 31. oktober 2012 Huff, så trist å lese disse svarene her inne. Selv har jeg rett og slett verdens beste mor. Hun er det klokeste, snilleste mennesket jeg kjenner. Lynende skarp, snillere enn Moder Theresa, dyktig i alt hun gjør, og med super sans for humor. Hun har aldri sagt noe i nåærheten av noe stygt til meg eller søsknene mine.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2012 #23 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg får så økt sexlyst dagen etter jeg har tatt fleinsopp. Seriøst.
PintSizedDictator Skrevet 31. oktober 2012 #24 Skrevet 31. oktober 2012 Så mange grusomme historier Blir lei meg og overgitt over alt en mor kan få seg til å si! Jeg fikk en akutt trang til å klemme barna mine og fortelle dem hvor høyt de er elsket.... *gir etter for trangen*
DotM Skrevet 31. oktober 2012 #25 Skrevet 31. oktober 2012 Hun har som regel bare vært god og snill. Men hun kan komme med kommentarer hun egentlig ikke mener når vi krangler. Kan huske en gang når hun gikk gravid med min lillesøster, og hun var veldig sliten. Vi hadde vært hos tannlegen og jeg hadde noen begynnende hull og tannlegen kommenterte at jeg måtte bli flinkere til å pusse tennene ellers ville jeg ha mange hull neste gang. Vi hadde en stor krangel over dette, og på slutten sa hun "hvis jeg mister lillesøster i dag så er det din feil".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå