Gå til innhold

Så er de lange ventedagene før IKM her igjen : )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler meg gravid jeg også, det må jeg si! :) Stod opp i natt for å tisse, ennå jeg gjorde det rett før jeg la meg.. Ulikt meg, men kan nok like gjerne være meg som er på evig symptomjakt, selv i søvne.. :P

Annonse

Hvor tidlig begynner evt symptomer?? Ikm 11/11, og har kjempeømme pupper. spes. brystvortene, øm i magen, ofte på toalettet og supertrøtt... Har gått så lenge på p-piller at jg ikke husker hvordan det var uten. Sist jg var gravid tror jg ikke det var annet enn ømme bryster, og koblet ikke før uteblitt mens... Men det begynner å bli noen år siden...

Det er ikke mange dagene siden jeg skrev at jeg ikke tørr håpe på graviditet - men det er jo mye pga nedtur ved tr hver eneste pp over et år nå.. :( Men denne gangen må jeg si jeg har en helt annen magefølelse.. Og er ikke jeg gravid nå - så må jeg være syk (begynnende influensa eller noe ;)) Jeg har hele uka vært veldig slapp, sliten og trøtt. Og har blitt veldig tett i nesen uten å være snørrete eller forkjøla. Jeg har mer hodepine og er mer tørst. Mulig jeg drikker for mye vann på kveldstid, men jeg har måttet opp å gå på do en til to ganger hver natt de siste fire nettene. Også drømmer jeg så livlig!

Men nå i natt sovnet jeg ikke før 0130 og etter å ha vært på do to ganger fram til 0630 har jeg sovet tungt (drømt mye) men 0630 var jeg lys våken! (Men fremdeles fryktelig trøtt. Fant ut at det var like greit å stå opp nå etter å ikke ha klart å sovnet igjen. Nå står frokosten klar. Ha en fin søndag dere! Gleder meg på en spennende uke vi har i møte (Ser ut som mange har ikm neste helg!?)

Jeg drømmer også helt sinnsyke drømmer, Største Ønske! Haha, i natt drømte jeg for eksempel at samboeren min helte glovarmt vann over hele sengen fordi Leatherface (Texas Chainsaw Massacre) ikke skulle komme oppi senga til oss.. Eehh!

Ellers er jeg på evig symptomjakt, men testet negativ i dag (7 DPO). Baahhh! Har IKM den 11, så det er på søndag om en uke :)

Nå ble jeg plutselig kjempe deppa.. :( Vi er som sagt inne i vår 14pp, syklusene mine har vært variable mellom 28-35 dager, er nå på dag 25. Har ikke hatt symptomer i hele tatt denne gangen, enda jeg pleier å få ømme/store bryst og andre pms plager. Nå siste uken har jeg bare vært ekstremt trøtt.

Så i stad oppdaget jeg brunt utflod... Har spottet to ganger før, så dette ser ikke bra ut. Og da jeg var på do kjente jeg menssmerter (beklager ekle detaljer). Så nå ble jeg kjempe lei meg - tenker at alt håp er ute også denne gang, som vanlig.. :(

Krysser fingre for deg, største ønske. Forstår at det må være vanskelig å gå gjennom så mange prøveperioder uten at det klaffer. Men alt håp behøver vel ikke være ute for denne PP' en vel? Jeg spottet i begynnelsen av mitt første svangerskap (i tillegg til en styrtblødning), men sitter nå med verdens fineste lille jente :) så du kan godt være gravid likevel, tenker jeg. Lykke til :)

Største ønske: Er det ikke ekle detaljer vi skal dele her, da? :) Håper virkelig det går veien for deg, og at utflodet ikke betyr noe som helst :)

Hvordan er symptomene deres forresten? Selv er jeg en følelsesmessig berg og dalbane, uten LIKE. Jeg er en følsom person, men da på innsiden, men nå er det som om tårene truer med sitt nærvær hvert eneste sekund.. Det kan jo være så mye, blant annet angst som jeg er plaget med i stor grad for tiden, men vi får se om det ikke er et lite frø som tøyser litt med mammaen sin.. HÅPER.

Annonse

Joda Skorpionen, det er vel det ;) Bare så uvant å snakke med andre om sånt.

Jeg har ikke sjekket noe mer ang den utfloden, jeg satt i en ob, redd for tr. Men har hatt stikkninger i magen i kveld. Små ubehagelige stikk som gjentok seg flere ganger - aldri opplevd det før faktisk.

Og jeg er også veldig følsom for tiden. I går så jeg og min kjære avsluttningen av "alt for norge" og jeg gråt som et barn da vinneren fikk møte sin norske familie. Det skulle ingen ende ta :P

Krysser fingre for deg, største ønske. Forstår at det må være vanskelig å gå gjennom så mange prøveperioder uten at det klaffer. Men alt håp behøver vel ikke være ute for denne PP' en vel? Jeg spottet i begynnelsen av mitt første svangerskap (i tillegg til en styrtblødning), men sitter nå med verdens fineste lille jente :) så du kan godt være gravid likevel, tenker jeg. Lykke til :)

Det er utrolig godt å høre at det gikk bra for din del tross spottingen :) Jeg får vel bare vente å se, skal holde dere oppdatert :) Takk for lykkeønskningen og lykke til du også!

Hvordan går det med dere? Denne spenningen er nesten ubehagelig. Jeg frykter at tr kommer når som helst og vil ikke teste før jeg har passert helga egentlig. Men vi skal ut med venner i helga, hadde vært greit å få ting bekreftet hvis det skulle være en graviditet også. Så mulig jeg tester fredag eller lørdag - hva ville du gjort?

Ellers fortsetter "spottingen" - så langt bare brun utflod.

Er så nervøs!! Kan ikke dere fortelle hvordan det går, så tiden går fortere her ;)

Skorpionen: Føler meg deg, testet negativt i dag, venter mensen i dag, men mens har ikke kommet da. Velger å ikke gi opp før mens er her..Vi får krysse fingrene for at det går neste måned om det ikke går nå...

Anonym poster: d5ea8b77ec472a46182586a78f36a8cf

Beklager å si dette jenter, men jeg hadde skikkelig god følelse for at jeg var gravid denne gangen. Men var til gynekologen nå nettopp som mente at tr akkurat var på vei.. :( Dette er første gang jeg ikke kjenner tegn til tr - ingen murringer eller noe.. Så nå er jeg kjempe deppa.. :(

Men det positive er at hun ga meg resept på pergotime, så får se om det fungerer da. Skal ikke prøve det før neste pp, større sjangse for at mannen er hjemme flere dager rundt el da.

Huff, så kjedelig Største Ønske! Jeg har mistet alt av symptomer bortsett fra oppblåshet, så jeg tror nok det hele var meg som ønsket det så høyt at jeg trodde på det selv.. Kommer nok likevel til å teste hver dag til TR dukker opp, trøster meg med at graviditetstester ikke er dyrt i forhold til å ha et barn uansett :P

OJ!! Nå får dere plutselig kontrabeskjed :D Jeg testet positivt på ClearBlue digital som viser GRAVID 1-2 !!! :D

Vi skal ut med venner på byen i morgen, å jeg ville forsikre meg om at det var trygt å drikke eller ikke.. hehe.. også hadde jeg bare en test liggende.. men den er jo ikke til å ta feil av eller?? ;)

Ååååå... ble så utrolig glad!! Ringte mannen min med en gang, han er på jobb selvfølgelig.. Åååå... SÅÅÅ GLAD!! :D

Å, gratulerer så mye StørsteØnske! Var jo en fantastisk nyhet:) Har selv brun spotting, negativ test, 1 dag etter forventet test nå. Har det samme som deg, ingen tegn til mens. Ikke ømme bryster, osv. Skjønner ingenting..

I morges. Vurderer å teste nå, men det er kanskje ikke poeng å teste 2 ganger på samme dag? Har blitt helt testoman jeg, hehe. Når testet du positivt?

Har villet vente en dag eller to eller tre med å teste igjen om jeg var deg, men vet hvor vanskelig det er å la vær. Jeg testet også i dag morges, første testen denne pp'n. Skal kjøpe nye tester i morgen, vil gjerne ha flere positive tester for å være helt sikker;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...