Gå til innhold

Hvor lenge drøye før jeg ringer føden? USIKKER! :(

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Har tak så det river i mage og rygg. De kommer mellom 2-4min fra hverandre å varer i litt over 1 min.

Er virkelig redd for en bomtur så tenker jeg skal gå litt rundt hjemme for å se om det gir seg eller ikke. Vil ikke bomtur da det idag ikke passer med fødsel fordi bestemor allerede har barn på overnatting å der skal vordende storebror være :/

Hvor lenge ville dere drøyd?

P.S bare mens dette innlegget ble skrevet har jeg tima 5 vondter! :o

Fortsetter under...

Jeg har alltid kjent når nok er nok hjemme. Da har riene bygget seg opp i en 6-8 timers periode. Og jeg føler ikke jeg tør å være hjemme mer.

Og da har jeg kommet opp med 3-5 cm åpning og ikke blitt sendt hjem...

Annonse

Ja sier noe der. Men det er så typisk har kledd meg for å vandre litt og da dabbet det av! :(. Er bare sykt kvalm nå :(

Oi, spennende! Du har termin i slutten av mnd, har du ikke?

Håper det tar seg opp så får du se lillegull :) :)

Tar seg litt opp igjen nå.

Jeg har termin i slutten av nov! :o

Derfor jeg tror det ikke kan være noe :/

Nei, men man vet aldri når de vil ut å se verden, men kanskje greit å innstille seg på begge deler :)

Gjest Mammantil2prinser

Uff, ligger her våken jeg med jevne tak. Men vet ikke om jeg skal ringe eller drøye den til morgenkvisten slik at storebror blir levert i barnehagen.

Ble ganske deppa da jeg så kl. Va 03.00 og ikke nærmere morgen :(

Annonse

Å kjenner det igjen! Men du må ikke drøye det for lenge da. Det er nesten bedre å ta en tur opp å få sjekket evnt åpning iom du har holdt på så lenge, enn at du føder i bilen fordi du "holdt" deg...

Hvordan går det nå? Er du kanskje på føden?

Gjest Mammantil2prinser

Å kjenner det igjen! Men du må ikke drøye det for lenge da. Det er nesten bedre å ta en tur opp å få sjekket evnt åpning iom du har holdt på så lenge, enn at du føder i bilen fordi du "holdt" deg...

Hvordan går det nå? Er du kanskje på føden?

Jeg er hjemme enda! :/

Men tar nok å ringer ganske så snart! Murrer enda men gjør i tillegg veldig vondt inni ja. River skikkelig med hver vondt jeg får.

Men hva skjer hvis jeg kommer opp? Sjekker de meg? Eller er det slik rieteller? Føler meg helt blank da jeg ble satt i gang med første. Derfor jeg syter med å ringe, tilfelle jeg overreagerer og kommer opp umoden og total lukka :o

Endret av SnartMammaTil2:)

Guri hva feiler meg? Tørr ikke ringe til føden! :( Tor jeg har fått litt angst jeg nå :S

Ring du :-) Nå er det nok opplagte morgenfriske jordmødre på jobb, så ikke noe å grue seg for :-) Du får nok komme inn, så setter de nok på ctg og eventuelt sjekker åpning :-)

Du kommer nok på registrering så får de oversikt om det faktisk er rier. Også undersøker de deg.

Må være bedre å få en bomtur og samtidig få vite om alt dette har en effekt. For så å dra hjem og slappe av igjen.

Men jeg tror ikke du kommer hjem je da. Så lenge du har hatt det nå... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...