Gå til innhold

Trøøøøttttt! Uke 22

omatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen : ) Jeg er kommet til uke 22 og i uke 20-21 kom den berømte trettheten tilbake.Har kun lyst til å sove, og når jeg har sovet - vel, så vil jeg bare sove mer. Noen som har erfaring og vet om dette går over igjen eller om jeg må leve med det ut svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare si at jeg fortsatt sover, uke 34...

Skrevet

Har dere sovet i hele svangerskapet? For jeg er kun ti uker på vei og sover og sover, men trodde det skulle gå over snart??

Skrevet

Det pleier vel å være litt lettere i 2. termin, så du har litt å gå på om du bare er 10 uker på vei :)

Skrevet

Da håper jeg virkelig det, for jeg har egentlig ikke tid til å sove 10-12 timer i døgnet på hverdager ;)

Skrevet

Så heldig dere er som sover, selv om det ikke er behalgelig å være trett hele tiden. Jeg sover bare noen få timer hver natt og blir trett av det.

Skrevet

Da er det vel normalt det også da.... Jeg hadde en pause fra svangerskaps"plager" etter første trimester, men nå begynner jeg å kjenne på at jeg er gravid igjen, ja : )

Hvordan holder du ut med bare noen timers søvn i døgnet, timiane?

Skrevet

Er 20 uker + 5 dager og kjenner jeg blir fort trøtt og sliten. Men jeg klarer ikke å sove og sove.. våkner en del. Trenger å hvile i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...