Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva har dere hatt og hvorfor? :)

Skal mest sannsynlig snart i gang igjen med ferskforsøk, (men lever litt i håpet på et hjemmelaget mirakel enda) ;)

Gruer meg veldig til å gå igang igjen, og håper virkelig på kort regime denne gang...

Vet dere erfarne/ kloke jenter noe om "kriterier"?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985479-kort-regime-vs-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men så var jeg utrolig heldig og merket ingen bivirkninger av sprayen, og "bare" at eggstokkene vokste av sprøytene.

Tiden etter uttak og oppstart med crinone etter innsett var verst, men nå er jeg ferdig med det og testen er positiv :)

Vi har vært i Danmark på Maigaard Fertilitetsklinikk da vi pga min manns kreftsykdom ikke kan få hjelp verken av det offentlige eller private i Norge.

Jeg har hatt et langt regime og et kort. Har definitivt fått mye bedre resultat på langt regime. Fått ut 15 egg: 13 av dem ble befruktet og 9 var fine til å fryse ned. 1 ble satt inn men ble ikke gravid... Får håpe noen av eskimoene klarer seg:) på kort regime fikk jeg bare 4 ut og 3 ble befruktet. Dessverre delte ingen av dem seg fint videre, så førsøket ble avbrutt. For min del var altså nesespray tingen!:) men det er jo forskjellig fra person til person

Annonse

Jeg har hatt to forsøk med kort regime! Første gang fikk jeg ut 12 egg, 9 befruktet, hvorav 4 greide seg, 3 på frys og ett inn. Andre gang fikk jeg ut 21 egg, 12 befruktet, hvorav 7 greide seg, 6 på frys og ett inn, som resulterte i prinsen vår! :)

ved første forsøket brukte jeg puregon og cetrotide, andre gamgen brukte jeg elongva og cetrotide, samt ett par ekstra doser med puregon! :)

Første forsøk hadde jeg langt regime og merket ingenting til bivirkninger, men da ved ultralyd viste det seg at jeg var overstimulert etter 100IE med puregon (hadde visst 43 eggposer:/) og forsøket ble avbrutt.

Andre forsøk var et kort regime, men endte med overstimulering og enda et avbrutt forsøk.

Tredje forsøk var og med kort regime og selv om jeg var overstimulert ble det uttak. Fikk ut 13 fine egg der 7 ble befruktet, ett ble satt inn og fire på frys. Dessverre endte dette med en negativ test, men nå er vi startet på for å få satt inn fryseegg :)

Tror selv at alle reagerer forskjellig på dette. Og for enkelte passer det ene og for andre passer det andre. Tror man må bare prøve seg fram og håpe på det beste !

Jeg selv bryr meg ikke om bivirkninger da jeg hele tiden fokuserer på hva premien er hvis vi først lykkes. Dette er det jeg tenker på å prøver å holde meg på den kursen - veien er lang og tung, men vi skal klare det!!

Lykke til alle sammen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...