Gå til innhold

Ovarial svikt..og veldig lei meg :'( Prat med meg..

Anbefalte innlegg

Hei igjen Nica123

Så flott du har skrevet en oppdatering om hvordan det går. Godt å lese du skal inn en tur på klinikken for å ta noen tester for å sjekke ut om du har en god kommende syklus. Så spennende det blir å følge med deg. Heier på deg jeg!

Tenker som deg de setter deg mest sannsynlig på kort regime, dvs rett på sprøyter. Tror det er mest vannlig om du ikke har noen diagnose med pco eller annet. De bruker å gjøre det fordi de ikke ønsker å nedregulere deg helt da du hadde få follikler forrige gang.

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei dere og takk for at dere "følger" meg selv om jeg er litt treg med å svare....Jeg setter virkelig pris på det <3

Jeg dro altså inn fredag 16.november. Han beklaget å sa det ikke var en god syklus...jeg hadde cyste. Etter som jeg forstod kunne det være derfor jeg fikk mensen senere enn normalt. Venter mensen nå om dagen forresten, men siden et uttak evt vil kanskje falle på nyttårsaften, sa han at vi måtte utsette det. Å det er jo greit nok.

Så da ble vi enig om at jeg skulle komme inn på januar mensen, men ser nå at jeg er bortreise 4-5 dager(bestemt for lenge siden) ca 10-14 dager etter ventet mens så da blir det jo litt kræsj da å... Så da setter jeg min lit til februar/mars. Måtte det bli min lykke mnd :)

Hei dere og takk for at dere "følger" meg selv om jeg er litt treg med å svare....Jeg setter virkelig pris på det <3

Jeg dro altså inn fredag 16.november. Han beklaget å sa det ikke var en god syklus...jeg hadde cyste. Etter som jeg forstod kunne det være derfor jeg fikk mensen senere enn normalt. Venter mensen nå om dagen forresten, men siden et uttak evt vil kanskje falle på nyttårsaften, sa han at vi måtte utsette det. Å det er jo greit nok.

Så da ble vi enig om at jeg skulle komme inn på januar mensen, men ser nå at jeg er bortreise 4-5 dager(bestemt for lenge siden) ca 10-14 dager etter ventet mens så da blir det jo litt kræsj da å... Så da setter jeg min lit til februar/mars. Måtte det bli min lykke mnd :)

Så bra at det ser lysere ut! :-) Det er en tålmodighetstest dette her. Måtte også utsette flere måneder pga helligdager, reise o.l. Maae lykke til i feb/mars! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...