Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen av mine har festet hodet og har gått over med begge mine to første... 14 og 9 dager..Det at hodet fester seg er gjerne med å trykker på livmorhalsen og får igang modning av den, men en kan gå i fødsel før termin selv om hodet ikke er festet:) du får ut å gå masse slik at hodet presser nedover... Og ha sex og bryststimulering;)

hm.. Var inne på sykehuse igår på ctg registering igår.

Var da ett meget urolig huleboer, med fosterlyd alt fra 140-190..!

og maange spark, hadde også flere kynnere enn jeg trodde (kjente) selv..

Blir spennende og se hvordan det utvikler seg frammover :)

Annonse

Her festet ikke hodet seg før fødsel under det siste svangerskapet og hun kom en dag før termin:-)

Jeg har hørt noe om at det gjerne fester seg om barnet er større en det foregående,men som sagt dette er noe jeg har hørt. Mulig det er noe sannhet i dette da 1. gangs fødende opplever at hodet fester seg tidlig?

Her festet ikke hodet seg før fødsel under det siste svangerskapet og hun kom en dag før termin:-)

Jeg har hørt noe om at det gjerne fester seg om barnet er større en det foregående,men som sagt dette er noe jeg har hørt. Mulig det er noe sannhet i dette da 1. gangs fødende opplever at hodet fester seg tidlig?

janei, ikke vet jeg :P

Ser mange har fått beskjed om at hodet er festet, men her så er det fremdeles løst.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...