Gå til innhold

Lonie kan ikke spå!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm kan du da forklare meg hvordan hun gjør det uten å vite alderen til de som hun svarer????

Det må du nesten spørre henne om!

Hmm kan du da forklare meg hvordan hun gjør det uten å vite alderen til de som hun svarer????

Jeg tenkte på HI av denne tråden som mener at hun bruker kinesisk fødselskart at hun må jo ha en forklaring på hvordan en kan bruke dette uten å vite alder.

Aaah ;-) my bad! Tenkte du var HI :-P

Jeg tenkte på HI av denne tråden som mener at hun bruker kinesisk fødselskart at hun må jo ha en forklaring på hvordan en kan bruke dette uten å vite alder.

Annonse

Jeg bruker ikke den kinesiske fødselskalenderen. Noen andre her har også påpekt at den kinesiske fødselskalenderen i hennes tilfelle viste et annet svar enn det jeg kom frem til.

Jeg synes det er betenkelig at folk uttaler seg om en kalender de helt tydelig ikke vet hvordan fungerer. Man skal ha svært mange personlige opplysninger om den gravide før man kan ta den kinesiske kalenderen i bruk. Jeg ville aldri uten å ha spurt, kunne funnet frem til disse personlige opplysningene på egen hånd.

Jeg har kun forholdt meg til de opplysninger folk selv har kommet med. Jeg har også svart på hvert eneste innlegg som har blitt postet på den tråden.

Den kinesiske kalenderen er dessuten et verktøy folk kan benytte seg av helt på egen hånd. Det ville derfor være fullstendig meningsløst at jeg skulle gjøre det for dem. Når det kommer til slikt, er jeg ikke av den tjenestevillige typen. Vil folk bruke den kinesiske kalenderen, så gjerne for meg. Men jeg gidder ikke å gjøre det for dem.

Jeg synes det er synd at noen er uforsiktige nok til å uttale seg om noe som de ikke kan noe om. I tillegg er dette svært enkelt å undersøke, noe som tyder på at vedkommende som har gjort dette, ikke lar seg bli kjent med hvordan et oppsett fungerer. å uttale seg om noe man ikke har satt seg grundig inn i, er etter mitt syn temmelig tåpelig. Noen ganger er det på sin plass å gi folk kritikk, men dette forutsetter at man er temmelig sikker på at det kritikken man kommer med medfører riktighet. I herværende tilfelle er denne kritikken tatt helt ut av sin sammenheng, og har på ingen som helst måte noen form for rot i virkeligheten.

Som en siste punkt, kan jeg legge til at jeg selv ikke har noen tro på den kinesiske fødselskalenderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...