Vårprinsessa Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg er ute etter litt tradisjonelle og vanlige navn. De skal helst ikke være doble, da samboer ikke ønsker dette (desverre) Helst ikke navn som er på topp 5 og blandt det som alle heter. Tenkt litt på Martin og Silje Kom med innspill
Major HotLips Houlihan Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Anne, Anna, Ann Kristian Stian Markus Berit Marie, Maria Line, Lise Per, Peter Ole, Ola, Olav
Februargullet2013 Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 Silje og Martin er kjempe fine begge 2 Gutt : Marius Theodor Eirik Henrik Fredrik Oliver William Michael Kristian/Christian Petter Leander Liam Simen Stian Sebastian Cornelius Alexander Patrick Jente : Malin Mathea Mathilde Cornelia Hermine Siri Mari Olivia Sandra Emilie Amalie Danielle Daniella Gabrielle/a Caroline/a Linn Kine Elise Eline Sophia
Vipsenmamma Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Silje og Martin er fine navn. Ellen Margrete Siri Merete Mette Anne Kristin Nina Liv Birgit Hilde Heidi Henning Erik Morten Bjørn Ola Håvard Roald Anders Torstein Jørgen Stein
inimini Skrevet 30. oktober 2012 #6 Skrevet 30. oktober 2012 Likte veldig godt både Martin og Silje:) Noen forslag: Madelen Lydia Marie Lisa Jenny Pia Martine Oda Pernille Marion Nora Marte Benjamin Aron Adrian Magnus Tobias Jonatan Joachim Patrik Samuel Oliver Kasper Simon Likte du noen av disse?
Cornelianelia Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Eline Elin Lise Marte Mari Helene Stine Line Morten Olav Bjørnar Eirik Vebjørn Jostein
Giss Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 Silje er nydelig! Andre forslag til inspirasjon: Sigrid Solveig Ingeborg Rebekka Elise Lisa Lotte Aksel Bjørn Henrik Snorre Ulrik David Aron
Vannmann35 Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Martin og Silje er koselig :-) Hvis du skal se bort fra de mest populære navnetoppene, så tenker jeg på dette som "vanlige" navn. Even Lasse Morten Anders Fredrik Kristin Siri Tone Hilde Anne
Vårprinsessa Skrevet 1. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2012 Likte veldig godt både Martin og Silje:) Noen forslag: Madelen Lydia Marie Lisa Jenny Pia Martine Oda Pernille Marion Nora Marte Benjamin Aron Adrian Magnus Tobias Jonatan Joachim Patrik Samuel Oliver Kasper Simon Likte du noen av disse? Ja, her var det mange flotte navn. Jenny er faktisk på lista mi det også Liker også Jonatan og Simon Jenny og Jonatan hadde jo vært fine navn sammen da
Vårprinsessa Skrevet 1. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2012 Eline Elin Lise Marte Mari Helene Stine Line Morten Olav Bjørnar Eirik Vebjørn Jostein Bjørnar er faktisk et av navnene som jeg liker aller best, men desverre så heter bestekameraten til samboern det og da syntes jeg det blir litt feil å kalle opp etter han I tillegg liker jeg Vemund som en annen variant av Vebjørn, men det falt visst ikke så godt igjennom her
Vårprinsessa Skrevet 1. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2012 Martin og Silje er koselig :-) Hvis du skal se bort fra de mest populære navnetoppene, så tenker jeg på dette som "vanlige" navn. Even Lasse Morten Anders Fredrik Kristin Siri Tone Hilde Anne Mange fine guttenavn! Jentenavn er så vanskelig syntes jeg Guttenavn er så mye enklere
Vårprinsessa Skrevet 1. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 1. november 2012 Anne, Anna, Ann Kristian Stian Markus Berit Marie, Maria Line, Lise Per, Peter Ole, Ola, Olav Takk for flotte navn Lagde meg et fint navn ut av forslaga dine: Ola Kristian Bare synd at dobbelnavn mest sannsynlig ikke blir trumfet gjennom her
Vårprinsessa Skrevet 1. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 1. november 2012 Silje og Martin er kjempe fine begge 2 Gutt : Marius Theodor Eirik Henrik Fredrik Oliver William Michael Kristian/Christian Petter Leander Liam Simen Stian Sebastian Cornelius Alexander Patrick Jente : Malin Mathea Mathilde Cornelia Hermine Siri Mari Olivia Sandra Emilie Amalie Danielle Daniella Gabrielle/a Caroline/a Linn Kine Elise Eline Sophia Henrik, Eirik og Eline er fine navn Samtidig så fikk du meg til å smake litt på Daniella
lallala Skrevet 1. november 2012 #15 Skrevet 1. november 2012 Erik Jostein Nils Svein Erlend Sigmund Tord Trygve Torgeir Andreas Steffen Edvard Bård Vegard Gaute Erik Turid Astrid Margaret Cecilie Ane Sølvi Cathrine Kine Tori Hege likte du noen her da..? :-)
Vårprinsessa Skrevet 1. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 1. november 2012 Erik Jostein Nils Svein Erlend Sigmund Tord Trygve Torgeir Andreas Steffen Edvard Bård Vegard Gaute Erik Turid Astrid Margaret Cecilie Ane Sølvi Cathrine Kine Tori Hege likte du noen her da..? :-) Må si jeg liker Vegard ganske godt, men jentenavn blir jeg ikke klok på altså Guttenavn lista begynner å balle på seg, men jentenavn er det værre med
Tonno Skrevet 22. november 2012 #17 Skrevet 22. november 2012 Hva med Ada Erle Marion Mari Mina Fride Elisa Lina Live Lillian Lilly Tilde Sandra Synne Hennie ...
Vårprinsessa Skrevet 24. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 24. november 2012 Hva med Ada Erle Marion Mari Mina Fride Elisa Lina Live Lillian Lilly Tilde Sandra Synne Hennie ... Likte Fride, Synne, Lilly og Live Takk for innspill, da fikk jeg noen nye navn på lista mi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå