Gå til innhold

Kan jeg fremprovosere en spontanabort?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor i alle dager spør du om noe så groteskt?! Hvis du er gravid og ikke har lyst på barnet, så vil jeg virkelig anbefale deg å oppsøke lege slik at du får tatt abort på sykehuset.

å fremprovosere en abort krever ganske ekstreme metoder, som kan være VELDIG skadelige for deg også.

Det er nok ingen (sikre) måter å fremprovosere an abort på. Du kan risikere å skade deg selv og barnet - men at svangerskapet fortsetter eller inkefsjon, skade på livmor og muligheten til å få barn igjen. Det tryggeste og beste er å gå til lege - evt ta kontakt med Amathea for rådgivning. I utgangspunktet har legen taushetsplikt - men om du er under 16 år, så kan foreldrene blit tatt inn (men det er ikke sikkert, det kommer ann på alder og situasjon).

Lykke til!

http://www.amathea.no/index.aspx?cat=1004&mid=3

Annonse

• 4 måneder senere...

Ser jo at dette er en litt gammel post, men hva i all verden fikk deg til å spørre om slikt?

Etter å spontanabortert flere ganger (uplanlagt + prevensjon) så syns jeg det er et direkte motbydelig spørsmål.

Det blir ikke noe bedre av å provosere frem en abort enn å dra til sykehuset å få det gjort. På sykehuset må du kanskje uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...