Ms.Smith Skrevet 30. oktober 2012 #1 Skrevet 30. oktober 2012 Finnes det NOEN som helst måte å kalle opp et barn etter verdens vakreste menneske som het Valborg? Navnet er jo dessverre så lite pent Både gutte- og jentenavn
Poteta Skrevet 30. oktober 2012 #2 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg liker Valborg kjempegodt. Superkoselig navn
Februargullet2013 Skrevet 30. oktober 2012 #3 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Kjempe nydelig Digger ho i Olsen bandet digger navnet også ikke mange små som heter det Jente : Vilja Viola Vendela er jo ikke noe likt,men er jo navn på V Gutt : Valdemar Vegard Viljar Vebjørn Vidar Endret 30. oktober 2012 av snartmamma2013
lalelilolu Skrevet 30. oktober 2012 #4 Skrevet 30. oktober 2012 Har samme problemstilling selv, og har tenkt ha på Vilborg. Syns det er veldig fint!
Allison Skrevet 31. oktober 2012 #6 Skrevet 31. oktober 2012 Valerie (uttalt Valeri) eller Valentina for jente, og Valentin for gutt
Giss Skrevet 31. oktober 2012 #7 Skrevet 31. oktober 2012 Valdemar eller Valentin for gutt. Vala eller Valentina for jente.
Vannmann35 Skrevet 31. oktober 2012 #8 Skrevet 31. oktober 2012 Søk på Navekarusellen. Skriv inn første bokstaver, så får du alle navn som begynner på Val :-) Ellers kan du jo ta Valborg som mellonavn, men hvorfor ikke bare bruke det? Det er ganske tøft. Heller Valborg enn enda en Thea og Sara...
lineaalba Skrevet 31. oktober 2012 #9 Skrevet 31. oktober 2012 Valeria er litt fint, men synes likevel det blir en "fjern" måte å kalle opp på. Da ville jeg heller brukt -borg-delen, Ingeborg er jo nydelig.
Ms.Smith Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2012 Masse fine forslag, og aller helst så vil jeg jo bruke navnet som det er. Kanskje jeg kan bruke det som andrenavn med noe foran??
Jentene mine og jeg:) Skrevet 31. oktober 2012 #11 Skrevet 31. oktober 2012 Liker Valborg, jeg. Kjempefint navn.
Andreaa Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Valborg er superkoselig. Jeg kunne brukt det selv, fant jeg akkurat ut nå når jeg leste det. Det er jo kjempefint! Om du kjenner verdens vakreste menneske med det navnet ville jeg selvfølgelig brukt navnet som det er. Forslag til guttenavn som ligner på Valborg. Valdemar Viljar. Selv om jeg ikke synes det ligner, så kanskje det ikke var noe å tenke på. Jeg kommer ikke på fler navn som kan ligne på Valborg som er til gutter.
Ms.Smith Skrevet 2. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 2. november 2012 Takk, jo navnet er fint! Men det passer absolutt ikke til mine to andre jenter, som begge har søte og korte navn- type "Sara". Og da blir det litt feil. Men vi får se
Februargullet2013 Skrevet 2. november 2012 #14 Skrevet 2. november 2012 Det forstår jeg men Vilja er jo veldig søtt da synes jeg
nusse72 Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 Selv om Sara er et populært navn nå, så er det jo et gammelt navn som alltid har blitt brukt. Selv når Valborg var er mer vanlig navn. Jeg synes det er koselig at navn som Valborg kommer tilbake,så hvis du liker det så synes jeg du kan bruke det. Dere vil jo alltid ha en god assosiasjon til det.
Ms.Smith Skrevet 2. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 2. november 2012 En av mine to jenter har dobbelnavn, så får se om jeg kan finne et navn som passer FORAN Valborg, så kan hun velge om hun vil bruke det eller ikke. Men har en følelse på gutt i magen da, men det hadde jeg sist også
lineaalba Skrevet 2. november 2012 #17 Skrevet 2. november 2012 Anna Valborg Jenny Valborg Live Valborg Ina Valborg Klinger jo ikke supergodt, men tror du gjør lurt i å eventuelt gi henne to fornavn.
Gjest Antarctica Skrevet 2. november 2012 #18 Skrevet 2. november 2012 Som en over her foreslår, du kan jo velge en oppkalling på siste del av navnet: Ingeborg Riborg Solborg Elinborg Til gutt er jo som nevnt Valdemar Valur! Kjempetøft navn fra våre slektninger i vest Valemon fine navn.
Ms.Smith Skrevet 3. november 2012 Forfatter #19 Skrevet 3. november 2012 Nei, det er vanskelig å finne noe som klinger bra foran Valborg også Huff. Får nesten håpe det er en gutt, sånn at jeg må finne på en annen versjon Liker Vilmer veldig godt, men det ligner jo ikke akkurat
Andreaa Skrevet 3. november 2012 #20 Skrevet 3. november 2012 Jentenavn som passer med Valborg. Ann Valborg Linn Valborg Anni Valborg Ane Valborg Mette Valborg. Likte du noen av disse?
Allison Skrevet 4. november 2012 #21 Skrevet 4. november 2012 Masse fine forslag, og aller helst så vil jeg jo bruke navnet som det er. Kanskje jeg kan bruke det som andrenavn med noe foran?? Hva med å bruke Valborg først? F.eks Valborg Elisa(e), Valborg Alice? Da kan dere velge å bruke andrenavnet (f.eks Elisa) til daglig, og la hele navnet (Valborg Elisa) være et kosenavn
Giss Skrevet 5. november 2012 #22 Skrevet 5. november 2012 Vivi Valborg Ane Valborg Vera Valborg Valborg Marie Valborg Olea Valborg Emine
Lilja77 Skrevet 5. november 2012 #23 Skrevet 5. november 2012 Valborg er et koselig og fint navn, og er et fullverdig navn alene. Trenger ikke nødvendigvis dobbeltnavn
Ms.Smith Skrevet 15. november 2012 Forfatter #24 Skrevet 15. november 2012 Funker Caroline Valborg? Blir jo evt bare Caroline til dagen...
Navn Skrevet 15. november 2012 #25 Skrevet 15. november 2012 Caroline Valborg synes jeg blir litt kræsj, veldig langt og ganske forskjellige navn Anna Valborg da? Eline Valborg? Anna er jo også et tidløst, søtt og kort navn, så det passer jo med dine andre døtres navn også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå