Gå til innhold

Det kjennes ut som om det sparker i magen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror nok ikke jeg er gravid. Aldri kjent det sånn før siden je var gravid for fem år siden. Det er nesten ekkelt jo, kjennes helt ut som babyspark!! Kan det være luft? Jeg har vært en del plaget med magen tidligere, men aldri kjent sånn som dette :S

Skrevet

For det første : om du var gravid så ville du nok merket det før du begynte å kjenne spark.

For det andre: det er helt normalt. Det er nok bare luft :)

Skrevet

Jeg kjenner ofte "noe" som sparker i magen. Føles akkurat som de første bevegelsene man kjenner når mna er gravid. Men jeg er langt ifra gravid:-) Er heller ikke luft. Merkelig det der.

Skrevet

Jeg har kjent på dette siden sønnen min ble født for to år siden, så vi er fler:-) det har og til tider vært så mye av disse "sparkene" at jeg tok en test for å være sikker. de har seff vært negative, så aner ikke hva dette er:-P kjenner det ofte innom hoftebenet, der det er umulig å komme til med fingre eller nor annet:-P mystisk..

Skrevet

Jeg har også kjent dette nå etter at babyen ble født! Merkelig følelse, føles som små spark, og har aldri kjent det før jeg ble gravid. Kanskje det er leamus i livmora? :-P

Skrevet

Jeg har hatt akkurat det samme til tider og legen min sa at det er luftbobler som man gjenkjenner som spark etter at man har vært gravid :-)

Skrevet

Det kalles fantomspark, og er tarmaktivitet. Jeg har hatt det siden forrige fødsel for 6 år siden :)

• 5 år senere...
Skrevet

Eg har det slik no, eg kan umulig verd gravid. Her er desse liksom sparka so kraftige at det viser på magen og kjennes veldi godt på utsida av magen. Føler meg veldi redd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...