Gå til innhold

Frustrerende lang syklus jeg har nå da..

Anbefalte innlegg

Er på dag 34 nå.. Hadde EL på dag 14.. :P Ingen TR i dag heller.. Pluss at jeg tror jeg har pådratt meg en soppinfeksjon.. Deilig.. Synes TR kan komme hvis jeg ikke er gravid så jeg kan ta en canesten pille og smøre på krem.. Grrr.. Sjekker undertøyet hele tiden, men har bare mye utflod (sorry for detaljer), småuggen, trøtt og sliten og mensmurringer.. Damn at jeg ikke husker noen av symptomene fra sist jeg gikk gravid, husker bare jeg var skikkelig oppblåst.. :P og ja, super pms..

Noen fler som går å venter på TR?

Fortsetter under...

Er ikke farlig å bruke canesten om du skulle være gravid. Bare ikke bruk den applikatoren for å stikke inn pillen. Har selv hatt 2-3 hestekurer (den med 6 tabletter) allerede og er 18+3.

Syklusen kan jeg ikke hjelpe med, men kan vøre suppen som "bremser" mensen.

Henger meg på her.. Har hatt mens-lignende utflod i over 1 uke nå, men i mårrest kom TR for fullt, så da er vi endelig i gang med 2.pp. Håper bare mensen blir kortvarig denne gang, når den har brukt så lang tid på å komme i gang!

Regner med det er i dag som da regnes som første mensdag i syklusen??

Samme her.. Har bestandig hadd en syklus på 26-28 dager. Men denne måneden er den lang. Hadde el på dag 13-14, og er nå på dag 31. Vet at tr kommer,for har hatt spotting i en uke nå,og det har jeg bestandig før mensen kommer. Men irriterende med lang syklus,går da bare å venter på tr,slik at en ny pp kan komme igang igjen etterhvert. Men kan det stemme at jeg hadde el så tidlig når syklusen er så lang? Bruker cb monitor,så burde da stemme.

er over IKM jeg også..:S på dag 36.... pleier å ha ca 28 dagers syklus..

har hatt veldig underlig følelse i magen siden fredag, men negativ test i dag...:(

Jeg vet ikke om jeg har hatt el jeg da, for har ikke tatt el tester e.l.

også er dette vår 1 pp.. prøver nå på vårt 3. barn:)

Skal vi dele symptomer?

mine er:

øm/støl i nedre del av mage

oppblåst

ising i tennene

stikkinger i lysken/magen ved nysing/hosting og brå bevegelser..

masse utflod, nesten som el-slim, bare tykkere og mer.

ja det var vel det tror jeg...

:)

Spennende jenter! Gøy om vi faktisk har en spire i magehuset uten p kunne vite det sikkert!

Frustrerende dette altså.. 16 dpo, dag 35 i syklusen, ingen TR, kun masse "symptomer"

- Har kastet opp to ganger siden EL, vært mye kvalm..(hmmmm...?)

- Lå P vrei meg på sofaen her 9 dpo av magesmerter (egg festet seg?)

- Trøtt og slapp

- Oppblåst

- Horomonell

- "Støl" i magen

- Godtesug uten like

- Småvondt i hodet

- MASSE kviser

- Masse tykk (kremete) utflod

Fikk negativ test 2 dager før IKM.. Nå vil jeg bare vente noen dager å se om TR kommer..

Annonse

Her var det overraskende en spire i magen:) Jeg som trodde at syklusen min plutselig hadde blitt lang og uregelmessig. Har spottet i over en uke, og jeg spotter bestandig før mensen,så var da sikker på at tr skulle komme. Men neeida,positiv test i dag 4 dager over ikm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...