Gå til innhold

Hvordan ser jeg om testen er positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte nettopp hjem 20 tester av dette slaget:

http://www.tostreker.no/products/graviditetstester-10-stk

Lurer på hvordan jeg ser om jeg er gravid? Kommer det opp en strek om jeg ikke er det, og to om jeg er det? Syns å ha sett en slik test som hadde TRE streker, men spørs om det ikke var en av de altfor mange baby-relaterte drømmene jeg har hatt i det siste, haha.

Noen som har bilde av en slik test etter å ha blitt tatt, og som kan legge ut bilde og fortelle hva som er positivt og hva som er negativt? Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer opp to helt tidlige streker om den er positiv, er det ikke med bruksanvisning? En T og en C strek. Får ikke til å laste opp mine bilder, men det er mange bilder av slike tester her inne :D

Skrevet

Jeg har ikke fått de i posten ennå (Så utålmodig, ja!), og har ikke funnet noen bruksanvisning på nett. Har forsøkt å søke etter bilder av tester, men har ikke funnet noen negative til å sammenligne med :)

Skrevet

Det skal følge med i pakken og der viser det tydelig hva som er hva. En negativ test har kun den øverste streken C i rosa/rød. Er den positiv ser du to streker. Følg anvisningen med å tisse i feks en kopp og ikke la det komme urin over den svarte MAX streken. Legg de flatt feks på pakken de kommer i og la de ligge i noen min.

Skrevet

Det står at det kan bli positivt resultat allerede etter et minutt - til meg kom de først når det gikk 3 minutter men før 5 min :)

Så et godt råd fra meg er ikke les av testen før det gått 3 minutter, og gjerne sjekk et minutt etterpå også for positivt resultat (hvis den er blendahvit v/3 min for det var mine :P ) :)

For jeg trodde først at jeg fikk negative tester men den gang ei :)

Skrevet

Hihi, herlig! :) I dag er jeg ikke mer enn 2-4 DPO (veldig usikker på når jeg har eggløsning, ettersom jeg har kjent antydninger til det i noen dager), så det blir to laaaaaaaange uker før jeg kan teste.. Kjedelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...