Gå til innhold

høyde på 3 åring

satser & vesla

Anbefalte innlegg

Hei. Tror jeg flytter inn her nå jeg. Jeg har ei datter som blir 3 år om ca en mnd :-)

Hun begynte nylig i ny barnehage i storbarnsavd. Der så jeg hvor høy min datter er ift til 4 åringene. Sist jeg målte henne var for par uker siden og da var hun 96 cm. Hun har strekt seg med 6 cm på noen få mnd, der røk vinterklærne fra forrige vinter ;-)

Hvor høy er deres treåringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira bjeffer!

Hun ble 3 år i september, og hun er ca 94-95 cm. Usikker på hvor nøyaktig jeg klarte å måle :)

Så hun bruker for det meste 98 i klær, men noe 92 passer fortsatt. Derfor ble det helt ny vintergarderobe i år her også :)

Endret av Kira bjeffer!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte jenta vår da hun var 3,5 år og da var hun 101 cm. Vi er ikke spesielt høye vi foreldrene. Hun var veldig liten som baby, men gjorde ett rykk fra 2-3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår var 94 da han fylte tre i august. Tror han har strekt seg litt siden da, men vinterdressen i str 98 er fortsatt romslig. Han er ikke spesielt stor sammenlikna med de andre treåringene i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente er 3,5 år, og er nok rundt meteren. Bruker størrelse 104 i klær. Min jente er også lang for alderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla ble 3 år i august og er ca 94 cm. Kanskje 95 om jeg legger godviljen til ;) Hun er ikke av de lengste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var 96.5 cm, målt hos legen 2 uker etter 3årsdagen.

Hun er midt på treet sammenliknet med de Andre på hennes alder i bhg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

min gutt er 3 år og 4 mnd. rundet akkurat 1 meter.

Han har vært litt liten for aldreren hele tiden, men nå har han vokst en del i det siste og er mer gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

På 2,5 års kontrollen var han 88 cm og det er nå 6 mnd siden og tidligere i dag prøvde jeg å måle han, men det var ikke han helt med på så det ble ikke så nøyaktig, men nå er han nok ett sted mellom 92-95 cm tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten er målt i dag til 96 cm. Han har strukket seg veldig denne høsten så vi har måttet bytte vinterdress og ullklær og det meste i desember. Litt upraktisk - men jeg er jo fornøyd med at han vokser og utvikler seg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...