2.runner.up Skrevet 29. oktober 2012 #1 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har søkt om Embla samtale med JM på Ahus før fødselen. Og gjett når jeg fikk time? 26.11 og 4.12! 4.12 er termindagen og 26.11 altså i uke 39.. Ehh.. LITT i seneste laget? Har en good del ting som jeg må få oppklart etter fødsel forriegang som gikk alt annet enn planlagt. Laaaang historie men endte med keisersnitt etter 55! timer.. ble forlatt alene med ungen fordi pappan måtte dra fra sykehuset kl. 23 for da " stengte det" og han fikk ikke være der FORDI jeg hadde tatt KS! Ringte Ahus idag og hu dama var ikke så hyggelig. Time 4.12 var feil da de hadde sendt ut to brev. Så det var 26.11 som gjaldt. Jeg påpekte at det var lovlig sent! Så sier hun " Du skjønner det av vi har egentlig ikke så god tid til slike samtaler".. Så vi får håpe at du rekker den 26.11. MEN! har på følelsen av at babyen kommer bittelitt før tiden.. mulig ønsketenkning men.. Fikk ikke føde på ullevål sist men asker og bærum. Og nå ble det automatisk Ahus.. men jeg er ikke overbevist desverre.. Hvordan kan man evt gå frem for å bytte sykehus? Er det i det hele tatt mulig? Hva synes dere om dette? Takker på forhånd for svar :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 29. oktober 2012 #2 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det er jo fritt sykehusvalg her i landet, og leste i en fødselsbok her om dagen at man kan NÅR SOM HELST i svangerskapet velge Å bytte fødeplass.. Jeg vil bytte selv, da jeg har blitt satt opp pÅ bærum.. Men nylig flyttet til kolbotn.. Det er jo evig langt unna. NÅ hører jeg jo egentlig til a-hus, men det er jo like langt unna det og.. Da jeg tok opp det med legen, sa hun at jeg bare kunne ringe bærum og høre om Å bytte.. Men har ikke gjort det.. Skal til min første jordmortime i morgen, og skal høre med henne. Antar at hun kan gi meg litt bedre svar.. Men tror du bare skal kunne ringe fødeplassen din, og gi beskjed om at du vil bytte.. Jeg kan jo fortelle deg hva jordmor sier til meg i morgen tidlig er 37 + 4 . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144682459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2.runner.up Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 29. oktober 2012 Herlig! Bor på nesodden. Fødte på asker og bærum sist og evig langt sa du? Ja! Typen hadde ikke lappen engang da men har det nå Føden på bærum var super. Barsel var horribelt!!!! Jeg er 35 + 2. Skal ringe Ullevål imorgen jeg å høre om de har ledig kapasitet. Bare si ifra da hva du fikk til svar :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144682515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebie på`n igjen Skrevet 29. oktober 2012 #4 Del Skrevet 29. oktober 2012 Det var sent for embla...men vet de har ventetid , jeg ble henvist ganske tidlig men nok en god Mnd før jeg fikk tid til det. Bortkastet samtale med gynekologen men ba om ny time og da fikk jeg embla jordmor som bar suuper flink:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144682516 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 29. oktober 2012 #5 Del Skrevet 29. oktober 2012 Herlig! Bor på nesodden. Fødte på asker og bærum sist og evig langt sa du? Ja! Typen hadde ikke lappen engang da men har det nå Føden på bærum var super. Barsel var horribelt!!!! Jeg er 35 + 2. Skal ringe Ullevål imorgen jeg å høre om de har ledig kapasitet. Bare si ifra da hva du fikk til svar :-) ingen av oss har lappen heller.. Og blir jo MYE penger i taxipenger evt... Og er litt redd, for det er jo mange som føder som sin mor.. Og min mor fødte både broren min, og meg, innen 30 min etter hun ankom sykehuset.. Så arver jeg de raske fødslene, sliter jeg litt . Vil jo helst ikke føde i veikanten. hehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144682541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kengumamma* Skrevet 29. oktober 2012 #6 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg fødte på Ahus i sommer. Kjempefornøyd med både føden og barsel Fødte på tun A, som er alternativavdelingen til Ahus. Ville ikke byttet for alt i verden Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144682553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 29. oktober 2012 #7 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg vil også helst føde i vann... Det er jo ikke mulig på bærum Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144682567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2.runner.up Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg skal jo ikke dømme Ahus nedenom å hjem. Men ble bare skeptisk. Som om de ikke har tid til å se den enkelte kvinne. Er selv sykepleier. De fikk søknaden 17 okt så litt sent det også men, rart at første ledige time da er 26. nov. Jeg vil evt. føde på tun B ! Skal ha lystgass å alt.. derfor er Ahus bra på ett område. Men jeg må ha klarhet i ting. Når jeg sier at nok er nok skal jeg ha innvilget KS! skal aldri presses så hardt igjen! 6 cm åpning etter 24 timer på drypp..og endte i haste snitt. Får de automatisk overført journalen min fra forrige fødsel som var på et annet sykehus? Jeg tror ikke det..? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144682643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. oktober 2012 #9 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg skal jo ikke dømme Ahus nedenom å hjem. Men ble bare skeptisk. Som om de ikke har tid til å se den enkelte kvinne. Er selv sykepleier. De fikk søknaden 17 okt så litt sent det også men, rart at første ledige time da er 26. nov. Jeg vil evt. føde på tun B ! Skal ha lystgass å alt.. derfor er Ahus bra på ett område. Men jeg må ha klarhet i ting. Når jeg sier at nok er nok skal jeg ha innvilget KS! skal aldri presses så hardt igjen! 6 cm åpning etter 24 timer på drypp..og endte i haste snitt. Får de automatisk overført journalen min fra forrige fødsel som var på et annet sykehus? Jeg tror ikke det..? Nå har jeg kommet fra jordmor Nå som jeg har flyttet til kolbotn, er det jo a-hus som blir sykehuset jeg "hører" til. men dette er jo like langt nna som bærum, og vil ikke føde på ahus uansett. Sykehus som ullevål og riksen, osv er ofte fult så sent.. Men det hun sa jeg kunne gjøre hvis jeg ville, var og selv ringe til f.eks ullevål, og høre med de.. Det er jo alltids noen som føder for tidlig, selv bytter, osv, så plutselig er det plass alikevel.. Så du kan jo ringe til det sykehuset du evt vil føde på, og høre om det er plass Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144683759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostalgia Skrevet 30. oktober 2012 #10 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det er vel også slik her til lands a visst du reiser til føden når du skal føde så blir du tatt inn uansett? Kan jo ikke sende deg hjem.. Tror ikke de sjekker hvor du har fått fødeplass? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144683785 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. oktober 2012 #11 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det er vel også slik her til lands a visst du reiser til føden når du skal føde så blir du tatt inn uansett? Kan jo ikke sende deg hjem.. Tror ikke de sjekker hvor du har fått fødeplass? Nei de er pliktige til å ta deg imot dersom det ikke er tid til å reise til sykehuset du hører til Men har man god tid, blir man sendt dit man opprinlig skal føde Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144683796 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2.runner.up Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #12 Del Skrevet 30. oktober 2012 Takk takk :-) Har du " mannet" deg opp til å ringe Ullevål? Jeg gruer meg jeg... vet ikke om jeg tør. Og så har jeg såå lyst på lystgassen på Ahus. Hadde dødd uten den sist.. jeg skal ringe JM min å høre hva hun synes om den sene avtalen jeg fikk hvertfall Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144683845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kengumamma* Skrevet 30. oktober 2012 #13 Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg skal jo ikke dømme Ahus nedenom å hjem. Men ble bare skeptisk. Som om de ikke har tid til å se den enkelte kvinne. Er selv sykepleier. De fikk søknaden 17 okt så litt sent det også men, rart at første ledige time da er 26. nov. Jeg vil evt. føde på tun B ! Skal ha lystgass å alt.. derfor er Ahus bra på ett område. Men jeg må ha klarhet i ting. Når jeg sier at nok er nok skal jeg ha innvilget KS! skal aldri presses så hardt igjen! 6 cm åpning etter 24 timer på drypp..og endte i haste snitt. Får de automatisk overført journalen min fra forrige fødsel som var på et annet sykehus? Jeg tror ikke det..? De har lystgass på Tun A også Det eneste du ikke får på tun A er epidural. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144683885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. oktober 2012 #14 Del Skrevet 30. oktober 2012 Takk takk :-) Har du " mannet" deg opp til å ringe Ullevål? Jeg gruer meg jeg... vet ikke om jeg tør. Og så har jeg såå lyst på lystgassen på Ahus. Hadde dødd uten den sist.. jeg skal ringe JM min å høre hva hun synes om den sene avtalen jeg fikk hvertfall Jeg tror nok jeg bare holder meg til Bærum.. De har jo badekar som smertelindring, som jeg tror jeg skal benytte meg av. Og taxi blir jo dekket, eller evt sender de en ambulanse . Det er jo snakk om 10 min kjøring fra ullevål til bærum uansett.. Og herfra går jo motorveien hele veien til sandvika, så egentlig ikke stort vanskeligere å komme seg dit enn til ullevål.. Har aldri hørt noe negativt om bærum, jordmor sa også at mange som bodde rundt oppegård, og hadde født på bærum tidligere, valgte å heller dra til bærum igjen, enn å få a-hus. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144683905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2.runner.up Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ja jeg er kjempe fornøyd med bærum som fødeplass. Vil ha epidural nå også! Hehe:) Men jeg var ikke fornøyd med barsel på bærum, men det er jo individuelle forskjeller :-) Jeg skal høre med JM om hun evt kan få flyttet Embla samtalen min på Ahus. Det burde jo være mulig å få samtale om forventninger, og angst før uke 39! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144684000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. oktober 2012 #16 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ja jeg er kjempe fornøyd med bærum som fødeplass. Vil ha epidural nå også! Hehe:) Men jeg var ikke fornøyd med barsel på bærum, men det er jo individuelle forskjeller :-) Jeg skal høre med JM om hun evt kan få flyttet Embla samtalen min på Ahus. Det burde jo være mulig å få samtale om forventninger, og angst før uke 39! ja det burde det virkelig!! hva likte du ikke med barsel på bærum? etter hva jeg har lest, virker det ganske "strengt"*? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144684161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostalgia Skrevet 30. oktober 2012 #17 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Det er vel også slik her til lands a visst du reiser til føden når du skal føde så blir du tatt inn uansett? Kan jo ikke sende deg hjem.. Tror ikke de sjekker hvor du har fått fødeplass? Nei de er pliktige til å ta deg imot dersom det ikke er tid til å reise til sykehuset du hører til Men har man god tid, blir man sendt dit man opprinlig skal føde Men om du nekter å sier at du ikke vil føde der du har plass, og sier at du har angst for å føde der. Så er de vel medmenneskelig å tar deg inn...?men Ring sykehuset du vil føde på å si du kommer dit uansett;) Endret 30. oktober 2012 av Nostalgia Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144684355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2.runner.up Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ja hva skal man si om asker og bærum da For det første ble ungen født kl. 17.35. Mannen måtte forlate meg kl. 23! Da "stengte" de. Jeg lå der nyoperert, med kateter og pumpa full av morfin. Aldri vært så rusa i hele mitt liv. Lå på enerom første natta også men han måtte UT fordi jeg hadde tatt KS! uplanlagt. Lå fra tirs. morgen til tors kl.17.35 før ungen var ute. Jeg hadde ikke sovet på 3 døgn.. Så der lå jeg da alene i rusen min med en baby jeg ikke klarte løfte opp av kurven. De tok henne 3 timer på vaktrommet den natten. Fikk ikke melkeproduskjon og ungen ville ikke ta brystet. Spurte om hjelp utallige ganger! Fikk slengt til meg et brystskiold av en svensk hjelpepleier.. men ikke noe funka. Lå der i 3 netter etter fødselen. Fikk grått meg til at gubben fikk overnatte siste natta. Natt nr. 2 ringte jeg gubben midt på natta og gråt fordi jeg følte jeg ikke fikk hjelp og følte meg forlatt. Så han ringte vaktrommet bak ryggen min og da kom en pleier inn til meg. Hun lurte på hvorfor jeg gråt osv. Mye rart. Så sa hu jeg liksågodt kunne bli vant med å klare meg selv for det måtte jeg når jeg kom hjem! å vente på føllingstesten tok 1-2 timer. De tok alle ungene med seg og vi hørte jo dem hylte ute i gangen mens de lå der i kurvene sine å ventet på å bli stukket. Helt forjævlig.. Siste dagen fikk jeg egentlig ikke dra hjem fordi ungen var gått ned mer i vekt enn h*n burde. Jeg sa at nei nå orker jeg ikke være her mer så vi drar! 10 min før avreise kom en JM og så på lille babyen en siste gang. Og først da fant dem ut at ungen sugde med tunga opp i ganen og dermed ikke fikk noe tak. Så de gav h*n erstatning på kopp og ungen var jo ihjel sulten og slukte maten. Ja det er strengt der... merkelig alt sammen. Men jeg var " bare" 23 år.. utslitt til 1000 og alt ble feil! Dette var i 2008. Så håper de har skjerpa trynefaktoren sin og velvilligheten sin :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144684827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 30. oktober 2012 #19 Del Skrevet 30. oktober 2012 Ja hva skal man si om asker og bærum da For det første ble ungen født kl. 17.35. Mannen måtte forlate meg kl. 23! Da "stengte" de. Jeg lå der nyoperert, med kateter og pumpa full av morfin. Aldri vært så rusa i hele mitt liv. Lå på enerom første natta også men han måtte UT fordi jeg hadde tatt KS! uplanlagt. Lå fra tirs. morgen til tors kl.17.35 før ungen var ute. Jeg hadde ikke sovet på 3 døgn.. Så der lå jeg da alene i rusen min med en baby jeg ikke klarte løfte opp av kurven. De tok henne 3 timer på vaktrommet den natten. Fikk ikke melkeproduskjon og ungen ville ikke ta brystet. Spurte om hjelp utallige ganger! Fikk slengt til meg et brystskiold av en svensk hjelpepleier.. men ikke noe funka. Lå der i 3 netter etter fødselen. Fikk grått meg til at gubben fikk overnatte siste natta. Natt nr. 2 ringte jeg gubben midt på natta og gråt fordi jeg følte jeg ikke fikk hjelp og følte meg forlatt. Så han ringte vaktrommet bak ryggen min og da kom en pleier inn til meg. Hun lurte på hvorfor jeg gråt osv. Mye rart. Så sa hu jeg liksågodt kunne bli vant med å klare meg selv for det måtte jeg når jeg kom hjem! å vente på føllingstesten tok 1-2 timer. De tok alle ungene med seg og vi hørte jo dem hylte ute i gangen mens de lå der i kurvene sine å ventet på å bli stukket. Helt forjævlig.. Siste dagen fikk jeg egentlig ikke dra hjem fordi ungen var gått ned mer i vekt enn h*n burde. Jeg sa at nei nå orker jeg ikke være her mer så vi drar! 10 min før avreise kom en JM og så på lille babyen en siste gang. Og først da fant dem ut at ungen sugde med tunga opp i ganen og dermed ikke fikk noe tak. Så de gav h*n erstatning på kopp og ungen var jo ihjel sulten og slukte maten. Ja det er strengt der... merkelig alt sammen. Men jeg var " bare" 23 år.. utslitt til 1000 og alt ble feil! Dette var i 2008. Så håper de har skjerpa trynefaktoren sin og velvilligheten sin :-) åheisann.. Uff da.. Jeg er jo 23 selv. men har hørt så mye positivt i det siste om bærum.. Men, man kan jo være uheldig uansett hvor man ender opp tenker jeg.. Men håper virkelig jeg får en bedre opplevelse enn det du hadde der.. :S Og håper ikke minst du får en bedre opplevelse denne gangen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144685027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple80 Skrevet 30. oktober 2012 #20 Del Skrevet 30. oktober 2012 Det er vel også slik her til lands a visst du reiser til føden når du skal føde så blir du tatt inn uansett? Kan jo ikke sende deg hjem.. Tror ikke de sjekker hvor du har fått fødeplass? Nei de er pliktige til å ta deg imot dersom det ikke er tid til å reise til sykehuset du hører til Men har man god tid, blir man sendt dit man opprinlig skal føde Men om du nekter å sier at du ikke vil føde der du har plass, og sier at du har angst for å føde der. Så er de vel medmenneskelig å tar deg inn...?men Ring sykehuset du vil føde på å si du kommer dit uansett;) Det har jo hendt at sykehuset har sendt den fødende til et annet sykehus selv om de egentlig hadde plass der også! Hvis det er fullt.. Vi slipper heldigvis "sommer-trykket"! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144685147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 31. oktober 2012 #21 Del Skrevet 31. oktober 2012 Ja hva skal man si om asker og bærum da For det første ble ungen født kl. 17.35. Mannen måtte forlate meg kl. 23! Da "stengte" de. Jeg lå der nyoperert, med kateter og pumpa full av morfin. Aldri vært så rusa i hele mitt liv. Lå på enerom første natta også men han måtte UT fordi jeg hadde tatt KS! uplanlagt. Lå fra tirs. morgen til tors kl.17.35 før ungen var ute. Jeg hadde ikke sovet på 3 døgn.. Så der lå jeg da alene i rusen min med en baby jeg ikke klarte løfte opp av kurven. De tok henne 3 timer på vaktrommet den natten. Fikk ikke melkeproduskjon og ungen ville ikke ta brystet. Spurte om hjelp utallige ganger! Fikk slengt til meg et brystskiold av en svensk hjelpepleier.. men ikke noe funka. Lå der i 3 netter etter fødselen. Fikk grått meg til at gubben fikk overnatte siste natta. Natt nr. 2 ringte jeg gubben midt på natta og gråt fordi jeg følte jeg ikke fikk hjelp og følte meg forlatt. Så han ringte vaktrommet bak ryggen min og da kom en pleier inn til meg. Hun lurte på hvorfor jeg gråt osv. Mye rart. Så sa hu jeg liksågodt kunne bli vant med å klare meg selv for det måtte jeg når jeg kom hjem! å vente på føllingstesten tok 1-2 timer. De tok alle ungene med seg og vi hørte jo dem hylte ute i gangen mens de lå der i kurvene sine å ventet på å bli stukket. Helt forjævlig.. Siste dagen fikk jeg egentlig ikke dra hjem fordi ungen var gått ned mer i vekt enn h*n burde. Jeg sa at nei nå orker jeg ikke være her mer så vi drar! 10 min før avreise kom en JM og så på lille babyen en siste gang. Og først da fant dem ut at ungen sugde med tunga opp i ganen og dermed ikke fikk noe tak. Så de gav h*n erstatning på kopp og ungen var jo ihjel sulten og slukte maten. Ja det er strengt der... merkelig alt sammen. Men jeg var " bare" 23 år.. utslitt til 1000 og alt ble feil! Dette var i 2008. Så håper de har skjerpa trynefaktoren sin og velvilligheten sin :-) åheisann.. Uff da.. Jeg er jo 23 selv. men har hørt så mye positivt i det siste om bærum.. Men, man kan jo være uheldig uansett hvor man ender opp tenker jeg.. Men håper virkelig jeg får en bedre opplevelse enn det du hadde der.. :S Og håper ikke minst du får en bedre opplevelse denne gangen! Forresten, lurer på en ting ang bærum.. Får man alt man trenger til baby der? Klær osv.. Eller må man ha med alt selv? greit å vite om man bare skal pakke reisesett, eller mer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143985168-mulig-%C3%A5-bytte-f%C3%B8deplass-skeptisk-til-ahus/#findComment-144688648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå