Gå til innhold

Ultralyd om 2 uker :) Får jeg gutt eller jente ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg føler veldig gutteenergi hos deg.... men får også opp litt feminine energier, men er det kanskje et stort ønske å få ei jente denne gangen?

intuisjonen min sier at det er enda en gutt... og tror kanskje det er ditt nske jeg får opp...

He,he :) Vi ønsker oss ei jente ja, men takker mer enn gjerne ja til en gutt til :D

Ble spådd med pendel av ei venninne 2 ganger og begge gangene svarte den tydelig ja på tvillinger....så kanskje det er gutt og jente denne gangen :D he,he!!!

Annonse

Heisann :D Da har jeg vært på ul og dere tok feil alle mann, for her kommer det ei jente :D Er i skikklig sjokk, for var vel egentlig helt sikker på at det var gutt nr 3 som skulle komme :)

så bra :) kjente jenteenergi skjønner du, men trodde jeg tok inn et ønske fra din side :) hihi :) så koselig! gratulerer :P

Heisann :D Da har jeg vært på ul og dere tok feil alle mann, for her kommer det ei jente :D Er i skikklig sjokk, for var vel egentlig helt sikker på at det var gutt nr 3 som skulle komme :)

så bra :) kjente jenteenergi skjønner du, men trodde jeg tok inn et ønske fra din side :) hihi :) så koselig! gratulerer :P

Adine - spår/ser du?

Får du noe opp på meg...venter nummer tre om 9 dager (ivf termin 22.11), og har to gutter fra før. Ingen vet kjønn på denne lille hemmeligheten og har vi heller ingen følelse for hva som skjuler seg. Fort gjort å tro at bittelillebror kommer da jeg har to fra før, men den som venter får se :) Spennende blir det uansett :)

Jeg 130376

Han 040470

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...