Gå til innhold

Så jeg ser det er fullmåne i kveld...føder dere, eller? :P

Anbefalte innlegg

Jeg har 12 dager til termin og begynner jo å bli veldig spent på når det kommer til å skje noe. Jeg er ikke lenger overtroisk av meg, var det når jeg var yngre. Men la oss nå se da, om det er flere enn 1 fødsel annonsert her i morgen!

Fant denne artikkelen om det er av interesse:

http://tlc.howstuffworks.com/family/births-full-moon1.htm

Fortsetter under...

Gjest Mammantil2prinser

Gid det var så vel! :) er enda 29 dager til termin så dette barnet ser nok ikke lyset på en stund :P

Selv om jeg sitter med jevne kynnere og har mista proppen da :/ krysser at det går over til rier da! :) xxxx

Hvis du er nysgjerrig på om du selv ble født når det var fullmåne, google "full moon + året du ble født". Jeg ble født dagen etter en fullmåne og det er jo innen disse 3 dagene de sier i undersøkelsen. Men min sønn ble ikke født ved fullmåne. Men det er uansett gøy å sjekke folk man kjenner, kalenderene for fullmåne går langt tilbake i tid, moro funn :)

Jeg satser på at månen gjør sitt :D var på føden forrige Mnd med kraftige kynnere som var vonde og kom ut av det blå...gav seg etter en natt...og så det var fullmåne akkurat den natta....så la vannet gå sier jeg bare :) 16 dager til termin :D

13 dager til termin, å håper på at fullmånen gjør susen :)

Blir sotn igan på termin eller litt før grunnet stor baby å svangerskapsdiabetes så her håper både jeg å JM at fødselen starter :)

Blir vel strippet på onsdag hvis ingen ting skjer :)

Annonse

Annonse

Vel, jeg har gjort en del tester på folk jeg kjenner og svært få later til å være født rundt fullmåne. Så jeg tror det bare er sprøyt :(

Jeg kjeder meg og vil ha litt action, for faen...

Hadde jo vært gøy om det var noe i det, men en uke over termin med min num 2 hjalp ikke fullmånen.. Reiste tilogmed ned til vannet som månen speilet seg i å dro opp klærne over magen men neida null virkning.. Ble satt igang og var null moden 2 dager etter

Har 26 dager igjen og hadde kynnere med hvert 5-6 minutt igår igjen... Men styrte veldig igår og har sikkert trigget opp magen litt. Ga seg iløpet av natta. Hadde også dette på fredag og trpdde kanskje da at jeg gikk i fødsel, men neida.. Han kan godt holde seg enda ei uke der inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...