Gå til innhold

Noen som har god erfaring med å ha servise/glass i kjøkkenskuffer?

Anbefalte innlegg

Driver og rydder i skapene, og jeg er klar for litt forandring. Spørsmålet er om jeg skal flytte tørrvarer fra skuffene og opp i skapene, og alt av dekketøy ned i skuffene. Men veldig usikker på om dette er noe jeg blur fornøyd med ilengden. Hva synes dere andre?

Fortsetter under...

Så morsomt at du skulle spørre! Jeg har nemlig tenkt på akkurat det samme. I kjøkkenet i huset vi bygger har jeg montert et høyskap der vi har en uttrekksfunksjon med 4 skuffer i den nederste delen av skapet, og jeg har veldig lyst til å ha serviset oppi der. Jeg tror vi vil bli fornøyd med løsningen (da er det enklere for barna også å hjelpe til med å dekke bordet fordi det er lavere nede), men er usikker på hvor mye vekt skuffene tåler. Så må undersøke det først. Gi gjerne en tilbakemelding dersom du prøver på om du ble fornøyd :)

Hei. Jeg har kjøkken med dype skuffer rundt hele veien så en skuff med diverse mel og bake "produkter, en med div til middagslaging, alle plasbokser og lokk i ei skuff, en med frokosttallerkener/småfat og en med middagstallerkener/suppertallerken + enda flere dype skuffer. Har ikke drikkeglassene i skuffer da, men det hadde vel funka det også :)

Hvis du har enten rolige skuffer og eller god stabil inndeling i skuffene går det helt fint. Hadde en del service i skuffene der jeg bodde før, men knuste noen fine ting pga at de ble skøvet frem og tilbake pga manglet antiskli under :(

Annonse

Veldig god erfaring med dekketøy i skuffer. Har slingreduk i bunnen og inndelinger i noen av de store skuffene.

Pass opp om det ikke er demping i skuffene. Det kan gå galt om de blir smelt igjen hvis ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...