Gå til innhold

hvor kan jeg få kjøpt en rimelig steketakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor pleier å bake nerder til jul, både til seg selv og hele familien. Men hun har ikke steketakke og jeg har så lyst å overraske henne med dette. Dere bakedamer: hva slags takke trenger man og hvor kan jeg få tak i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok ut med mellom 2-3000,-.

Tror jeg betalte rundt 2500,- for min. Er veldig fornøyd med den. Brukes ukentlig.

Skrevet

Jeg synes det blir litt i dyreste laget, men kan jo evt vente til neste år.. du som bruker den ukentlig.: hva lager du og hvilket merke er det?

Skrevet

meteor er den beste:) Sjekk om den ikke kommer på tilbud, hender de gjør det før jul.

Skrevet

Jeg har en meteor (?). Husker ikke diameteren på den men ikke den største.

Jeg lager forskjellige lapper/sveler, flattbrød og lefser av forskjellige typer.

Skrevet

De har gode priser på Meteor sin steketakke på coop ops bygg nå, tror det var 1199kr. Ellers så er prisene på meteor best på coop ops uansett:) Tror den ligger rundt 1500kr der.

NB: Den finnes både med og uten kant på, om det skulle ha noe å si.

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg aner ikke om det skal være med eller uten kant. Hva er forskjellen på bruksområder?

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg aner ikke om det skal være med eller uten kant. Hva er forskjellen på bruksområder?

Er ikkje stø på dette temaet, men utan at eg kan seie noko om kvifor har alle drevne husmødre i slekta takke utan kant og kunne ikkje tenke seg å ha ei med.
Skrevet

Kjøp utan kant. Kanten er for å bruke om ein vil steike med ein del fett, feks om ein steiker mange kjøttkaker, fiskekaker ol. Men til lefser er den i vegen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...