Gå til innhold

Skyggestrek eller svak positiv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For å si det slik.. Hadde det vært min test, hadde jeg tolka den som positiv! :) Skyggestreken klarer du nesten ikke å se, du ser den bare i et spesielt lys, eller om du vrir og vender på den. Men test igjen, eller ta digital, men jeg er over 90 % sikker på at den er positiv! :) (med forbehold om kjemisk graviditet ;) )

Gjest Trulte med to små

I alle dager, er dere sikre? Får teste igjen om to dager og se om streken blir sterkere. Takk for hjelp i allefall :-)

Er alt som det skal, dvs at hcg i blodet stiger, så vil testen bli sterkere for hver dag. Masse lykke til! :)

Annonse

Gjest Trulte med to små

Brukte nøyaktig samme test, og det var ikke antydning til strek i dag, selv om gårsdagens strek var ganske sterk. Er nok ikke annet å gjøre enn å vente og se. Opplevd noe liknende selv? :)

Jeg har opplevd noe liknende selv ja. Jeg har lang "fartstid" i dette gamet og har flere ganger opplevd svakt utslag på tester, særlig CB pluss tester, så de har jeg sluttet å bruke, ihvertfall til tidlig testing.

Nå har jeg kommet til fornuft og brukt billigtester fra DK som ikke er så dyre og de har funket som fy på meg nå ;)

Jeg er på reise og her jeg befinner meg er det klin umulig å finne digitale tester, så får smøre meg med tålmodighet frem til helgen og ha dette som første post på programmet når jeg kommer hjem! Takk for innspill :-)

Eg opplevde det samme her for en mnd siden.. Fikk for meg at eg skUlle ta en g test rundt ventet el og fikk klart to rosa streker.. Skjønte jo at eg ikke kunne være gravid siden eg hadde hatt mensen to uker før men eg fikk faktisk samme utslag på to tester før mine ble hvite.. Lurer litt på om eg kanskje hadde en tidlig sa eller kjemisk.. Utrolig frustrerende!! Kor mange dager siden el er det då? Du får bare ta test igjen

Om noen dager?

• 5 år senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...