Gå til innhold

Spiser du lite og ofte,eller sjelden og mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser du 3 store måltider iløpet av dagen, og store posjoner`?

eller kan du spise 6-7 ganger daglig men små måltider?

Skrevet

Jeg spiser som oftest bare en gang om dagen - middag, og da spiser jeg ganske mye ja. (og så er jeg veldig glad i godis, hehe)

Skrevet

Spiser sjelden men mye. Og er veldig tynn, 174 cm og 53 kg. Kan spise det dobbelte av mannen min, men er alt for lite glad i å lage mat, så da går jeg heller sulten. Blir det satt mat foran meg, spiser jeg alltid, hehe.

Gjest sug lut
Skrevet

ehhh...

mye og ofte?....

Takk, da er det flere av oss.
Skrevet

Jeg spiser lite men veldig ofte. hehe.

De fleste tror jeg er gal når de får øre/se hvor ofte jeg spiser.

Ikke uvanlig med 7-8 måltider om dagen, men da spiser jeg heller ikke så mye til måltidene.

Er 165 høy og 50 kilo.

Skrevet

Jeg spiser dessverre ofte og mye jeg også.

Skrevet

Spiser når jeg er sulten og til jeg er mett. Altså sjelden og moderat mengde. 2-3 måltider per dag. Lavkarbo

Skrevet

Spiser frokost, lunsj, middag og kveldsmat. Eneste måltidet jeg spiser meg litt mett på er middagen. Skulle jeg spist meg mett på hvert måltid hadde jeg blitt feit.

Er 1.70 høy og 63 kilo

Skrevet

Spiser ca 4-5 ganger om dagen, og gabske lite hver gang. Jeg får fort vondt i magen om jeg spiser for mye.

Skrevet

Som regel spiser jeg sjeldent og mye.

Skal prøve å forandre på det ganske snart for vekta mi liker det ikke :P

Skrevet

Slik ser en vanlig dag ut.

Kl 0830, frokost: to til tre brødskiver.

1130-1330, lunsj: middagsrester/salat på cafe//rundstykker/vafler.. Hvor mye jeg spiser til lunsj varierer mye. Det kommer an på dagsformen, om jeg rakk å spise skikkelig frokost, hvor lenge det er siden frokost, hvor god mat det er, hvor god apetitten er... Og hvor lang tid det er til middag:-)

1700-1800, middag: kjøtt/fisk/kylling, grønnsaker, poteter/ris/pasta/bulgur i en god haug av varianter. Alt fra gryteretter til stek.

2000-2300, kveldskos... Og det er her det går galt:-) Med chips, sjokolade, nøtter, you name it. Og det er deilig! Men fungerer kun fordi jeg produserer melk som en ku.

Så kan du selv vurdere om jeg spiser mye eller lite, ofte eller sjeldent. Selv synes jeg at vi spiser nogenlunde ok:-)

Skrevet

Jeg er forresten helt vanlig slank, kanskje litt tynn. Men, trenger jo ikke å bety at man har et sunt kosthold for kroppen likevel! Vet ed meg selv at alt snopet hadde blitt fett, om snuppa ikke hadde ammet.

Skrevet (endret)

For tiden spiser jeg veldig mye hele tiden :P Er så himla stresset at jeg er kronisk sulten og spiser og spiser. Utrolig nok har jeg ikke gått mer opp i vekt enn et par kg, så regner med at stresset forbrenner litt også(?). Men sånn til vanlig spiser jeg ca 5 små måltider for dagen.

Endret av Alva♂♂♂♀
Skrevet

Ofte og veldig lite... Noen dager dessverre sjelden og veldig lite.

Skrevet

ehhh...

mye og ofte?....

Takk, da er det flere av oss.

Huff, ja. Jeg også...

Og jeg vet godt at jeg ikke kan skylde på at jeg ammer!

Skrevet

Spiser sjeldent. 1-2måltider om dagen. vanlige porsjoner.

Skrevet

Lite og sjeldent,særlig når jeg er stresset. Også spiser jeg ofte potetgull om kvelden isteden for kveldsmat..:-/ Er slank:167 og veier 53.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...